Pentru ca școala este departe,trebuie să merg cu autobuzul în fiecare dimineață.În autobuz sunt multe persoane,mulți adolescenți ca mine,mulți băieții,unii drăguți alții mai mari decât mine.
În fiecare luni si vineri eu ajung la ora 7 acasa...dar hai sa începem cu începutul...
Era vara,mai erau două săptămâni până sa înceapă școala,iar eu si mama ne-am dus să îmi cumpăr haine pentru noul an școlar.Dupa ce ne-am învârtit mai bine de trei ore prin tot mall-ul,am găsit într-un sfârșit ceea ce cautam.
După ce am probat mai multe perechi de tenesi si cateva cămăși,am pornit spre casă. În autobuz,m-am așezat cu mama lângă ușă...în spatele nostru erau vreo doi băieți..eu nu i-am băgat în seamă..după câteva minute,se mai urcă un baiat,un băiat drăguț,foarte drăguț,înalt,cu ochii căprui si o freza de " BAD Boy"...era atât de..de..nici nu aveam cuvinte.
Acesta s-a dus la grupul de băieți din spatele meu si au început să vorbească...acesta le-a spus celorlalți ca a fost SA isi dea corijenta la fizica,iar mama fiind atentă la ce vorbesc aceia la fel ca mine,s-a întors spre băiatul cu ochii căprui si i-a tras o privire de"pe bune?! Corijenta?!",iar eu am inghiontit-o cat de subtil am putut si i-am aruncat o privire de " nu te mai holba" si aceasta s-a conformat.Înca îmi amintesc cu ce eram îmbrăcată în aceea ZI..aveam o bluza mulata roz pal si blugii mei cu talie înaltă de un albastru închis,tenesii albastri ca cerul și o geanta gri.Pe tot parcursul drumului înapoi spre casă,ma forțam sa nu mă întorc si sa ma holbez la băiatul,înalt și drăguț care avea o conversație interesantă cu prietenii lui,despre fosta lui prietena de care tocmai s-a despărțit si ca este din nou " pe piata" si isi cauta jumătatea.
Când să coborâm,eu aveam niște emoții de parca ar fi trebuit să dau un examen sau ceva de genu'...am strâns bine bara de metal și mi-am luat inima în dinți...am incercat sa nu mă uit la acesta prea mult ,dar nu am reusit...pentru prima dată în viața mea ,am simțit fluturașii aceia în stomac și pur si simplu nu am putut să îmi desprind ochii de ai lui.Scotandu-ma din transa lui ,mama ,m-a înghiontit usor,iar eu m-am trezit.
Coborând din autobuz,având foarte multe emoții ,am încercat pe cât posibil să nu cad si sa cobor cat de elegant am putut.
Autobuzul a luat-o în fața ,iar eu l-am văzut pe băiatul drăguț cum se uita la mine ,întorcându-se 90' ca sa ma poata vedea mai bine...în acea zi am avut un zâmbet "idiot" ,asa cum imi zicea mama.
CITEȘTI
♡Eu-fata timidă sau fata nebuna♡
RomanceAceastă carte este despre o fata care nu are prea multi prieteni,într-un fel este tocilara si batjocorită de toți.