A început scoala ,prima zi de școală a început ca orice alta prima zi...directoarea spunând cat de mult se bucură sa ne vada si obișnuitul discurs ca trebuie să învățăm ca e un an greu blah blah blah..dupa ce ne-am luat rechizitele si orarul...am plecat acasă.Evident ,eu a trebuit să merg cu autobuzul...bineînțeles,din ziua în care l-am cunoscut pe băiatul cu ochii căprui si înalt din autobuz ,nu mi-am mai luat gândul de la el.
Parca se mutase în capul meu...numai la el ma puteam gândi.Desigur,m-am întâlnit din nou cu el...ne holban unul la altul"foarte subtil" încât, la un moment dat,ni s-au întâlnit privirile si am început amândoi sa zâmbim.Acesta s-a așezat lângă mine și de aici am inceput sa vorbim.
........................................................................
MARIA'S POV.
"Buna" îmi spune el în timp ce se așează lângă mine.
"Buna " ii spun eu încercând să mă calmez si sa nu explodez.
"Eu sunt Andrei.Iar tu esti? "
"Eu sunt Maria."
"Ce nume frumos,deci,Maria,în ce clasa esti? " Îmi spune având un zâmbet sarmant pe față.
"A-8-a...tu?"
"La fel.La ce școală esti?Bănuiesc că ești încă la scoala,nu?"
"Da,sunt la liceu defapt.La arte,corpul B."
"Aha...deci esti o artistă?! " Ma întreabă ridicând o sprînceană.
"Sa zicem.Ma descurc destul de bine la dans si stiu si sa cânt la pian...dar tu?La ce școală esti?!"
"Și eu sunt tot la arte...doar ca in corpul A" îmi zice el.
"Pe ce profil?"
"Dans si muzica"
"Tare...se pare ca avem multe în comun"ii spun eu surprinzându-mă pe mine însămi ca am reusit sa vorbim atât.
Tot drumul spre casă am vorbit.Am aflat multe despre el...are o sora mai mare decât el cu doi ani și un frate cu un an mai mic decât el...părinții lui sunt despărțiți,iar el si fratii lui locuiesc împreună cu mama sa.Se pare ca mergem la aceeași școală doar că în corpuri diferite si ca locuim in acelasi cartier nu prea departe unul de celălalt.Doar câteva case ne despart.
CITEȘTI
♡Eu-fata timidă sau fata nebuna♡
RomanceAceastă carte este despre o fata care nu are prea multi prieteni,într-un fel este tocilara si batjocorită de toți.