ANDREI'S POV:
Scoala asta...mai am anul ăsta si o sa intru la alt liceu si voi scăpa de râpa asta. În timp ce directoarea își recită discursul prea perfect a mia oara de cand sunt eu la acest liceu ,eu nu pot să îmi iau gândul de la fața creață si cu ochii căprui din autobuz.
De cand am întâlnit-o nu am mai putut să mi-o scot din cap. Oare si ea se gândește la mine ?
Posibil ca nu sau poate ca da, prima oară când am văzut-o mi-a parut ca este foarte emoționată...Oare ma place? Cate întrebări fără răspuns.Când mă trezesc din gândurile mele am realizat ca toti au plecat si doar eu mai eram în curtea școlii. Îmi iau ghiozdanul cu rechizitele si merg în stația de autobuz. Norocul meu e ca imediat vine autobuzul. Sunt plictisit...nu mai am chef de nimic. Tot ce vreau în momentul ăsta e sa o vad pe creața mea. Ce frumos suna. Păcat ca inca nu e a mea.
Nu trec nici macar 3 minute si o fata cunoscută îmi apare în fața. Era chiar ea...ma forțam sa nu mă holbez la ea dar era imposibil. Fata asta ma înnebunește...după câteva schimbări de priviri,ochii nostrii se întâlnesc si fara să-mi dau seama ma asez lângă ea, e timidă ,pot simti asta.
"Buna" ii spun eu cu cel mai bun zâmbet pe care îl am.
"Buna" îmi spune ea timid. Deja o iubesc pe fata asta. Nu îmi vine să cred cum ma face sa mă simt fata asta...e diferită, stiu asta.
"Eu sunt Andrei,iar tu esti?" O intreb eu curios sa aflu cat mai multe despre ea.
"Eu sunt Maria" îmi spune ea emoționată. Simt asta in vocea ei.
"Ce nume frumos " ii spun eu nerealizând ca am zis-o cu voce tare.
"Deci,în ce clasa esti ?" O intreb eu încercând să schimb subiectul si având unul dintre cele mai sărmante zâmbete pe care le am.
"A-8-a, tu? "
"La fel...la ce scoala esti? Bănuiesc că ești încă la scoala ,nu? "
"Da...sunt la liceu defapt la arte,corpul B"
"Aha..deci esti o artistă?! " o intreb eu cu o sprânceană ridicată.
"Să zicem...ma descurc bine la dans si stiu si sa cânt la pian...dar tu la ce scoala esti? "
"Tot la arte...doar ca in corpul A.. " ii spun eu ca si cum mi-ar plăcea cat de putin acest liceu.
"Pe ce profil?"
"Dans si muzica "ii răspund eu simplu.
"Tare..se pare ca multe în comun.. " spune ea cu un zâmbet timid pe fata.
Stiu...de aceea o să-mi deschid inima în fața ta. Poate vei vedea în mine,pe adevăratul Andrei ,nu doar Andrei -tipul cu fetele la degetul mic care e un nesimțit cu toți cei din jurul său.Din vorba în vorbă am ajuns sa ii povestesc despre familia mea si cam tot despre mine. Sper ca data viitoare sa isi deschida si ea sufletul în fața mea.
______________________________________
Scuzati greșelile de ortografie, capitol needitat, si as vrea sa imi spuneti parerea voastră despre carte, ca să știu dacă mai continui cartea sau o sterg! Multumesc !
CITEȘTI
♡Eu-fata timidă sau fata nebuna♡
RomanceAceastă carte este despre o fata care nu are prea multi prieteni,într-un fel este tocilara si batjocorită de toți.