Sziasztok! Na ide tettem át az egyik sztorimat, remélem így könnyebb követni. Jó olvasást! Visszajelzéseket szívesen fogadok! ^^
Yoongi POV
Sötétségben úszott az egész pince. Sehol egy apró, pislákoló fény vagy akár csak egy halk nesz. Nem volt... Semmi sem volt ott. Legalábbis ezt akarták elhitetni velünk. Csakhogy nem számoltak azzal, hogy egy profi csapatot küldenek utánuk. Az egyik fejes családját legyilkolták pár nappal ezelőtt. Köztük a család 19 éves örökösét is , akire rászállt volna az a hatalmas vagyon, amit a család már generációk óta a magáénak tudhatott. A feladatunk, hogy megtaláljuk a fejvadászok fészkét és a lopott pénzt visszajuttassuk a család rokonaihoz. Egyszerűnek tűnik, az is volt. Jimin, a mi kis techno-mesterünk egy-kettőre feltört pár oldalt, megszerzett néhány videót, letöltött egy kevés, de hasznos infót és hopp, már itt is voltunk a fészek kellős közepén.
Még indulás előtt felszerelkeztünk mindennel. Namjoon elmondta a szokásos utasításokat és már indulhattunk is terepre. Nem voltunk sokan, össz-vissz csak két kocsira volt szükségünk, kivéve mikor valamelyik okos ripityára nem törte, gondolok itt Hoseokra. Az egyik kocsit Jin vezette, a másikat én. Namjoon a másik kocsiban navigált , én meg szorosan mögöttük hajtottam, Jungkookkal az oldalamon. Kezdő volt még, de már most jobban végezte a munkáját, mint egyesek. Büszke voltam rá, én tanítottam ki. Mindig ez volt a felállás . Namjoon, Jin és Hoseok egy kocsiban , erősítésnek meg mi. Szó sincs róla, hogy gyengébbek volnánk, csak képzettebbek. Képes vagyok egy menekülő szemével látni a dolgokat , így ha meg is lóg, Jungkookal simán elkapjuk .
De ennél az esetnél nem így volt. Namjoon merészkedett be először a házba, mögötte Hoseokkal és Jinnel. Mi Jungkookal a jelre vártunk kintről. A házban semmit se találtak, ezért a pince volt az utolsó lehetőség. Könnyen kutyaszorítóba kerülhet a banda egy ilyen támadás során, mert nem tudni, hányan , kik és milyen felszereltséggel várnak ránk odalent. Jungkookkal Namjoonék után mentünk, akik a hallottak alapján tűzpárbajba keveredtek. Elbújtunk az egyik dohos tartály mögé, így észrevétlenek maradtunk. Tökéletes, öt az öt ellen . Az egyik picit előrébb merészkedett, oldalról simán meglőttem, ezzel leleplezve a tartózkodási helyünk. Namjoon is eltalált egy nagy lőnyét , sőt még Hoseok is .
Valami közben megzavart... Jint sehol se láttam... Nem hittem, hogy túszul ejtették volna, akkor Namjoon most nem lenne ilyen, mármint ha nagy baj lenne Jinnel , már rég halott lenne az egész fejvadász. És hopp, meglett... Hátulról támadt az ellenségre , de elég meggondolatlanul, mivel kettő az egy ellen felállás volt. Vagy mégse. Idő közben Jungkook is eltűnt mellőlem. Nem tudom mi van velem ma, túlságosan is figyelmetlen vagyok , ez nem folytatódhat tovább, ha a csapat tagja akarok maradni, akkor 100%-osan az akcióra koncentrálnom. Jin mellett Jungkook jelent meg, aki halálpontosan az egyik pasas koponyáját loccsantotta szét. És akkor megtörtént a baj... Jin karjába golyó fúródott... Fájdalmas kiáltás hallatszott egyszerre két felől is. Jin volt az egyik, aki a karját szorongatva esett a földre, a másik meg az egyedül maradt fejvadász volt, akit Namjoon egy szeges léccel vágott fejbe, fene tudja, hogy honnan kerítette. Jinhez rohantam. Közülünk mindenkinek volt tapasztalata elsősegélynyújtás terén, de nem mind mertek nekifogni egy ilyen durva seb ellátásának. Szerencsére egyből kapcsolt az agyam. Utasításokat osztogattam, megvizsgáltam a sérülést és elkötöttem egy Hoseoktól kapott szakadt ronggyal a seb felett, hogy el ne vérezzen míg a kórházba nem érnek. Namjoon volt a vezető, de meg se tudott mozdulni. Az agya leblokkolt és kétségbeesetten szorította Jin ép kezét. Ha Jinről volt szó, nem viselkedett vezérként. Nem egyszer mondtam neki, hogy ártalmas az, ha a szerelmed van egy csapatban veled, mind a munkára nézve , mind a csapatra. Nem, nem azzal van gond, nem vagyok homofób, sőt, csak szükség van Namjoon vezetői képességeire ilyen esetekben, mert most megúsztuk, hisz azután hagyta cserben az agya , miután az utolsó dögöt is kivégeztük, de az életét kockáztatta volna, ha netán ez a kis eset hamarabb történik meg. Szerencsére Jin is tudja ilyenkor a dolgát. Félrehúzódott volna, és majd Jungkook fedezi. Intézkednem kellett, ha már más nem mozdult.
-Jungkook, hozd a pénzt és menj a többiekkel! Hoseok, segíts Namnek kivinni Jint. Én körbe nézek, hátha van itt még valami.
-Egyedül? Nem túl veszélyes hyung? - értetlenkedett Jungkook.
-Menjetek! -már majdhogynem kiabáltam.
Vették a lapot, minél hamarabb le is léptek. Igazából fogalmam se volt, hogy miért maradok. Valami bűzlött az egész ügy körül. Egyszerűbb lett volna zsarolni a kis örököst , több pénz származott volna onnan. Erre fel meg megölik, és méghozzá fejvadászok. Tehát , aki felbérelte őket, az még szabadon van. De mi jó származhat abból , ha minden családtagot kivégeznek? Most meg valami nyomra kéne bukkannunk , mert a tanúinkat mind egy szálig kinyírtuk. Mint mindig, Jimint kezdtem el tárcsázni, aki pikk-pakk fel is vette .
- Csá Mochi. Van egy kis gond - indultam meg, hogy körbenézhessek a maradék helyiségekben. - Mind kinyírtuk a rohadékokat, így valamivel nehezebb dolgod lesz-mentem át egy másik szobába, mert az előzőben semmi használható nem volt.
-Ne már... Gyűjtitek nekem a munkát.
-Ne nyafogj, a segged se kell kidugd onnan. Inkább mozogj és küldd ide a helyszínelőinket.
Már épp készültem volna felmenni a lépcsőn, mikor az alatta lévő gardróbból nyöszörgéseket hallottam. Nem tudom, hogy Namjoonék hogy hagyhatták figyelmen kívül, minden esetre kötelességemnek éreztem, hogy megnézzem mi is rejtőzik abban a kis lyukban.
-Jimin, most le kell tennem - azzal zsebre vágtam a telefont és lassan, pisztollyal a kezemben, kinyitottam a gardrób ajtaját.
Remélem tetszett! Hagyjatok nyomot ha igen! ^^
YOU ARE READING
Never ends? ~TaeGi~
FanfictionYoongi egy profi csapat tagja, mely a Kim család gyilkosai után kutat. Egy ilyen akciójuk után talál rá egy meggyötört srácra, aki a "köszönöm"-ön kívül mást se tud mondani és megszólalásig hasonlít a Kim család meggyilkolt örökösére. De hogy lehet...