℘;night

203 62 15
                                    

evimin kapısını açıp içeri girdim ve çantamı koltuğa bırakıp koşa koşa odama çıktım. dolabımı açıp içinden rahat edeceğim kıyafetlerimi çıkardım ve üzerime giyinip aşağıya indim.

mutfağa geçtim ve kendime sandviç yaptım sonra dolaptan meyve suyunu çıkardım ve bir bardak alıp odaya geçtim. mutfaktan getirdiğim şeyleri orta sehpanın üzerine koyup kumandayı elime aldım.

şuan ilk defa bu kadar rahattım.

televizyonu açıp sandviçimi alıp aç olduğumdan hayvan gibi yemeye başladım. çok açtım, sabah saat 7'den beri ağzıma birşey sürmemiştim. arkadaşlar polis olmak o kadar da kolay değil, bir sürü şerefsiz ile uğraşmak kolay değil.

birde o şerefsiz jeon jeongguk ise...

üst kattan 'pat' diye bir ses geldiğinde başımı yukarı kaldırıp baktım. aynı ses tekrarlandığında çantamı açıp içinden maket bıçağını çıkardım, sonra da salonda duran sert bir cisim elime aldım.

salondan çıkıp merdivenlerden yukarı baktım bir gölge görmüştüm "kim var orada?" maket bıçağımı önümde tutup merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım

"kim var orada, bak çık seni pişman ederim" aynı ses tekrar geldiğinde kafamı yukarı kaldırıp tanrıya şu insanlara akıl vermesi için dua ettim.

hayır yani birde benim evimde bana yan yapıyor ya iyice sinirleniyorum.

"seni varya 3'e çarpar 4'e bölerim, her kimsen çık!"

birden ağzım kapandığında bırakması için elimle ellerine vurmaya başladım. ama diğer eliyle ellerimi arkaya alıp sıkıca tutmuştu her kimse.

"ben geldim, jane"

~

-24.03.2019-

dark side of the moon ℘ jjk.kjnWhere stories live. Discover now