℘;he must die

288 69 143
                                    

lisa'nın uzattığı kahveyi elime aldım ve sandalyeye oturdum.

"jeon jeongguk ne oldu, jennie?"

"jimin-sshi kasten mi yapıyorsun? ne zaman bir yerde yakalasam, kaçmayı başarıyor şerefsiz!"

"jennie sakin ol biraz"

"nasıl sakin olabilirim? benim onu bulup hapise tıktırmam lazım. jeongguk çocukluğumu, ailemi, elimde olan herşeyi benden aldı. şimdi sıra bende, ona acı çektirme sırası bende!"

elimde ki kahveyi bırakıp ayağa kalktım ve bizimkilerin yanından ayrıldım. aşağıya iniyordum ama merdivenlerden yukarı baktım.

derin bir nefes verdim, merdivenlere yöneldim ve yukarı binanın teras katına çıktım.

buradan seoul'un manzarası daha güzeldi. gözlerim dolmaya başlamıştı. sürekli aklıma geliyordu, o pislik jeon sürekli aklıma geliyordu ve daha çok sinirleniyordum, geriliyordum.

'anne! baba! bırakın onları götüremezsiniz, hayır!'

"o ölmeli, jeongguk ölmeli!"

göz yaşlarım sel gibi akıyordu ve onun sırıtan yüz ifadesi aklıma geliyordu.

"ÖLMESİ GEREKEN BENİM AİLEM DEĞİLDİ JEON, ÖLMESİ GEREKEN ASIL KİŞİ SENSİN!"

elimi yumruk yapıp, soğuk olan sert mermere vurdum ve çığlık attım.

"SENİ BEN ÖLDÜRECEĞİM, ÖLÜRKEN SADECE BENİM YÜZÜMÜ GÖRECEKSİN PİÇ HERİF!"

~

-18.02.2019-

dün kalbim çok kırıldı :( fan hesabımda soru-cevap yapıyordum ve biri 'iğrenç müslüman' yazmıştı ve ben buna gerçekten çok üzüldüm.

kızı kırmamaya çalışarak şunları yazdım,

'müslümanım diye ayrım yapmayın çünkü hepimiz insanız. ben sizin dininize saygı duyuyorum, sizinde benim dinime saygı duymanızı istiyorum. bunu içtenlik ile söylüyorum her din'den, her ülkeden insanlar ile arkadaş olmaya hazırım ve hepinizi gerçekten seviyorum💓'

bunları yazdım ingilizce bir şekilde sonra yabancı bir kız hikayeye yanıt verip kalp atmıştı.

gerçekten üzüldüm :"((


dark side of the moon ℘ jjk.kjnWhere stories live. Discover now