"seni görünce bana birşey oluyor jane, sende de aynı şey oluyor mu?"
"evet oluyor, nefretim daha da büyüyor kafana sıkıp beynini ezmek istiyorum"
kollarımı bıraktı ve arkamı dönüp ona baktım, jeon jeongguk senden nefret ediyorum.
"hatırlıyor musun jane? eskiden birbirimizin yanından ayrılmazdık, sana karışanları teker teker dövüyordum. suç benim değildi, senindi. ben senin yüzünden, ailem yüzünden, ailen yüzünden bu haldeyim! hepsi sizin suçunuz, beni siz bu hale getirdiniz ve ben senin küçüklük arkadaşın olduğum için annem ve babamın çocuğu olduğum için o kadar pişmanım ki"
"ne saçmalıyorsun? ben mi sana dedim git annenin babanın katili ol diye,ben mi dedim annemin ve babamın katili ol diye, ben mi dedim sana arkadaşlığımızın katili ol diye pislik! sen böyle olmayı seçtin, suçlu biz değiliz sensin jungkook! bizi suçlayamazsın! bizi, ailemi, aileni bırakmayı sen tercih ettin!"
omuzundan itip salona geçtim ve çantamın içinden hızla silahımı ve kelepçeyi aldım. arkamı döndüğüm an jungkook silahını alnıma dayamıştı.
"bırak onları" sakin bir şekilde söylemişti ve ben olumsuz anlamda kafamı sallamıştım, ben bir daha böyle şans yakalayamazdım "sana bırak onları dedim! senin de katilin olmak istemiyorum jennie" gerçek adımı söylediğinde, şaşırdım.
en son bana 15 yaşındayken 'jennie' demişti, şimdi duymak...
"uzat kollarını" jungkook yan bir gülümseme ile silahını daha sıkı tuttu "sana teslim olmam demiştim" kafamı yukarı kaldırdım ve gözlerimi sıkıca kapatıp, ayağına ateş ettim.
~
-30.03.2019-
YOU ARE READING
dark side of the moon ℘ jjk.kjn
Fanfiction❝ yorma beni jeon jeongguk ❞ → ccheewinlar | 160319 - hikaye sadece 10 bölüm - 〔 jeon jungkook & kim jennie 〕