Ez a cikk elkanyarodik egy kicsit a watt világától, és egy kicsit komolyabb témát fogunk elővenni. Az előítéletek. Na igen ez a téma úgy jutott eszembe, hogy egy nagy rocker barátnőm (festett vörös ombre, felnyírt haj, acélbetétes bakancs, Guns n' roses pulcsi) mesélte, hogy mikor átadta egy öregebb hölgynek a helyet a buszon, a nő meglepődött, mert, hogy nem várta, hogy pont ő fogja átadni a helyét. Akinek van olyan barátja/barátnője aki a stílusát kimutatja (legyen ez rocker, gót, egy lányosabb fiú, vagy egy fiús lány stb.) és nem zárkózik el a külvilág elől, az tudja, hogy ezek az emberek az egy, ha nem a legkedvesebbek közé tartoznak, mivel bárkit elfogadnak, tudván milyen érzés az, mikor valaki nem fogadja el őket. Mondjuk én is boldogan tapasztalom, hogy nagy városokban már-már nincsenek is ilyenek, mert például egy Tokyoban vagy egy Londonban rengeteg fejta ember él, de más egy Pest is egyre jobban kezeli a különfélébb embereket. De! Én például falusi létemre nagyon sokszor tapasztalom ezt. Nővérem (olyan 16-7 éves lehetett anno mikor ez történt) szintén a buszra várt, tipikusan olyan kabát volt rajta (merthogy ez télen történt) aminek a derekánál össze lehet húzni, így a kabátban is homokóra alakot meghagyva. Na igen, állt a buszmegbe és egyszer csak egy lány odaszól neki, hogy ,, ribanc" (??). Oké szögezzük le, hogy attól még, hogy valaki tömeg ruhákba jár még nem lesz ribanc, mivel akkor Magyarország lányainak a 70%-a az lenne épp ezért hívják a tömeg ruhákat tömeg ruháknak. Na már most sem azért mondom mert ezek a ruhák rosszak lennének, nekem is van nem egy magasított gatyám vagy épp egy márkás felsőm, de ezeket az embereket sem kell rögtön egy kalap alá venni.
És most jön a ,,kedvencem" a homofóbók. Oké erről nem akarok sokat beszélni a végén rám haragítom a fél wattot, de őszintén, van olyan, hogy egy tök jó haverodról kiderül, hogy meleg, és már nem is lesztek barátok mert ő az aki? Ezt csak így nyitott kérdésnek hagyom gondoljátok át.
Ez csak ilyen rövid rész volt, ha több ilyen komoly témájú cikk is érdekel, azt jelezd!
YOU ARE READING
Hajnali járat
RandomMinden témában! Zene, filmek, sorozatok, akár kérésre! Aki akar vendég is lehet! Heti rendszerességgel egy műsor amiben minden témát feldolgozhatunk ha akarunk! A címadó dal: AWS - Hajnali járat (https://www.youtube.com/watch?v=BOZkqlXii_A&list=)