Seznámení 🖤

30 1 3
                                    

Kačka
Omg..tak ten Martinus je tak dokonalej...ale ani ho neznám takže zase klídek....

,, Ahoj já jsem Kačka, jsem nejlepší kamarádka tady Evči a právě jsme se přestěhovali z Česka,,....řekla jsem...
,,Páni to je super! No a nechcete jít třeba na zmrzlinu nebo tak nějak?mohli by jste nám něco říct o vás a tak,, řekl Martinus...,, jasný to by bylo super!,, Vykřikla najednou Evča a všichni jsme se zasmáli...

Nakonec jsme se všichni vydali na zmrzlinu...šla jsem já a Tinus, za náma šla Evča a Marcus...najednou jsem cítila jak něčí ruka se obmotala okolo mého pasu.... samozřejmě že byla Tinusovo...jen jsem se usmála a on si mě přitáhl k sobě...takhle jsem šli než jsem ucítila, jak jeho ruka sjela až na zadek....

,,Co to děláš?!,, Zeptala jsem se ho a sundala ruku s mého zadku....on se na mě jen podíval a řekl...,,promiň ale když mám vedle sebe tak sexy holku, tak si nemůžu pomoct,, zašeptal mi do ucha a následně ho zkousnul...já jsem se pod ním zachvěla...bohužel si toho všiml a zmáčkl mi zadek a přisál se mi na krk a řekl...,, vidíš co s tebou dělám? líbí se ti to,,cítila jsem jeho horký dech na krku ale jakmile jsem uslyšela tu větu tak jsem se ihned probrala, odtáhla ho ode mě a řekla...,,to není pravda!,, On se jen zasmál a řekl...,, zlato neumíš lhát,, a pak jsme šli dál....

Marcus
Právě jsme se s Evčou bavili a musím říct, že je vážně milá s vtipná holka! Je s ní sranda! Šli jsme několik metrů za Martinusem a Kačkou, jinak Kačka je taky moc milá ale bojím se že naletí Tinusovi a bude jeho další oběť....

A jak jsem si myslel tak se taky stalo....po pár minutách jsem zahlédl Tinuse jak už Kačku drhhží kolem pasu, pak ji sahá na zadek a něco šeptá do ucha, ta se pod ním zachvěje a on se jí přisaje na krk....najednou se mě zeptala Evča...,, Co to Tinus dělá?,, Já si jen povzdechl a vse ji vysvětlil...
Ona se na mě jen překvapeně podívala a řekla....,,bojim se, že mu kačka naletí..,,řekla celkem smutně...bylo mi jí líto, tak jsem zastavil chytl ji za bradu tak, aby se mi diváka do očí a řekl...,,neboj se, já s Tinusem promluvím, a myslím že Kačka je chytrá holka, která ví, co je správné a co ne ale neboj se! Já si to jde zklidním...dořekl jsem a usmál se na ní... bože má tak krásné oči...počkat co?!

Evča
Jsem tak ráda či mi řekl, že jsem ho prostě musela obejmout...,, děkuju,, zašeptala jsem mu do ucha když jsem ho objímala...on se jen usmál,,nemáš zač,,řekl a pak zesílil objetí 😍
Stali jsme tam asi dlouho protože nás vyrušilo odkašlání....ano byla to kačka s Tinusem....,,no co vy dvě hrdličky! Dělejte ať nám nezavřou!,, Zasmál se Tinus a já se začala červenat...,, sluší ti když se červenáš,,... zašeptal mi Mac do ucha a já se jen na něj usmála a pokračovali jsme v cestě....
______________________________________
Ahoooj! Jak se líbí??👀😏💜 529 slov...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 24, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Friends or relationship?😏🖤 [ Marcus & Martinus ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat