Konec školy 🖤

40 4 8
                                    

Evča
Dnes je konečně poslední den školy!což znamená začátek prázdnin!😍ale zase rozloučení se třídou 😭😭😭každopádně jsme s Kačkou domluvený že se budeme snažit nerozbrečet se i když to bude asi těžký 😔🤧..... právě zazvonil ten nejotřesnější zvuk na světě!!! Ano hádáte správně je to BUDÍK!!! Ale řeknu si že je to poslední den školy na víc máme jen 1 hodinu a to si dáváme vysvědčení....takže rychle vstanu, obleču si světle tyrkysové šaty černé, boty na malém podpatku a ještě se trochu namaluji...k snídani si dávám jen jablko...přece je už letí takže nemám na nic jinýho chuť...

Kačka
Už jsem před školou mám na sobě saténové šaty které mají barvu baby pink 😍🖤miluju tu barvu💜😚 je 7:38 za dvě minuty otevírají školu a už vidím Evču jak přichází!!!! ,, Ahoj Kačí,, pozdraví mě Evča a obejme mě. ,,Ahoj Evi tak co poslední den v této budově viď,, nadechnu se a kouknu na naši školu kde jsme strávili 8 let....,,nojo už to tak je ale jednou to přijít muselo...😔,, povzdechne si Evča....nakonec se rozejdeme do školy a naposledy se se všema rozloučime....
Konečně jsme doma a zítra jedeme do Norska vstáváme brzo ráno takže si zbalim věci a jdu spat ve 22:32....

V Norsku

Marcus

Dneska je poslední den školy takže se celkem těším na léto pláže ale samozřejmě nahrávání nových písniček....ráno vstanu v 7:15. Ano školu máme kousek za domem takže můžeme vstávat třeba o půl hodiny dřív než začne škola....jdu vzbudit Tinuse protože on by beze mě nevstal... Zaklepu na jeho dveře ,, Martinusi vstávej je poslední den školy!,, Odpověď se mi však nedostaví...takže bez váhání otevřu dveře a jdu do jeho pokoje...,, No Tinusi taky by ti neuškodilo si jednou za čas uklidit ten tvůj bordel....co ty špinavý trenky na zemi?! Dělej vstávej,, Martinus jen něco zamrmlal a otočil se na bok a zase usnul ,,tak to ne dělej vstávej!,, sebral jsem mu deku a to už konečně vstal...do školy jsme přišli jen tak tak... dostali vysvědčení ale to co řekla učitelka na konci nás trochu zaskočilo...,,tak děti věnujte mi chvíli čas! Příští rok k nám přijdou dvě nové spolužačky které jsou ale až z české republiky! Umí plynně norsky takže vám budou rozumět! Užijte si prázdniny a za 2 měsíce naviděnou!,, S Tinusem jsme se na sebe podívali 'alá' myslíš že budou normální nebo krávy?....víc už jsme to neřešili došli domu a těšili se na úžasný 2 měsíce prázdnin!!!to jsme ale nečekaly, jaký to budou 2 měsíce....
______________________________________
Hello bananas And pineapples!🍌🍍💜 Jak se líbí? 448 slov....🖤😚

Friends or relationship?😏🖤 [ Marcus & Martinus ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat