Birinci Bölüm: Parlayan Taç

54 12 6
                                    

Londra da Zoe Color için normal gün geciyordu. Babasi Charlie Color, işten birazdan gelecekti. Zoe, yemek masasını hazırlamada evin hizmetlisi Sue ya yardım etmişti. Ve masaya oturmadan önce odasına çıkıp biraz daha kitap okuyacaktı. Sue ya bunu soyleyip odasina çıktı.  Fakat odasına geldiğinde yine aynı baykuşun penceresinde beklediğini gördü. Pencereyi açtı ve baykuşu içeri aldı.
Baykuşu besledikten sonra mektubunu açtı.

Sevgili Zoe,

Neden hala Hogwarts mektubun gelmedi bilmiyorum. Biz şu an 4.yılımıza gireceğiz. Fakat seni hala aramda görememek beni çok üzüyor. Bunu bu yıl Profesor Dumbledor a soracağım. En son mektubunda anlattıklarından çok etkilendim ve bende (amcam muggle eşyalarını çok sevdiği için) amcamdan doğum günu hediyesi olarak bir feleton -umarım doğrudur- istedim. Amcamda bana getirdi. Amcam eğer bana nasıl kullanıldığını anlatırsa  seninle oradan konuşabilirim.
Umarım Perry bu mektubu da karıştırmaz.

Sevgiler.
Jane Scary.

Zoe mektubu aldı ve kimden geldiğini bilmediği yakutlu bir taç, Jane nin ona gönderdiği diğer mektuplar ve Jane nin ona "Hogsmade" denilen yerden hediyeler göndermişti.
Zoe Jane ile mektuplaşmaya 4 yıl önce başlamıştı. Zoe o günü asla unutmazdı.
Bir gün penceresinde bir baykuş belirmişti. Baykuş siyah renktı. Gagasında bir mektup vardı. Zoe önce cığlık atmıştı. Fakat evde ondan başka kimse yoktu. Zoe pencereyi açmış baykuştan mektubu almıştı. Mektupta

Sally Scary yazıyordu. Zoe mektubu açmış fakat okumadan gönderen kişiye bakmıştı.
J

ane Scary adlı birinden gelmişti mektup.
Zoe bir mektup yazdı ve diğer mektubu da içine koyarak baykuşa verdi. Ve onu saldı.

Bir kaç gün sonra bir mektup daha geldi. Ve Jane ile Zoe çok iyi arkadaş olmuşlardı.

Ve onu anılarının içinden çekip çıkaran bir ses duydu.

"Zoe! Kızım ben geldim!"

Zoe eşyalarını  özel sandığına koydu. Merdivenlerden uçarcasına indi. Kapıda babası bekliyordu. Bunu biliyordu çünkü her seferinde babası onu orada beklerdi. Babasının boynuna atlamak için kapıya ilerledi. Fakat kapıda babasının yanında bu sefer kadın vardı. "Zoe, bu Melissa. Biz Melissa ile evlenmeye karar verdik."
dedi babası Zoe ye. Zoe, ne diyeceğini bilmiyordu. Babasına sulanan gözleri ile baktı."Sen nasıl istersen babacığım."dedi. Ve merdivenden yukarı, odasına geri çıktı. Aşağıda Babası ile Melissa nın güluşmeleri duyuluyordu. Zoe yatağın oturdu ve göz yaşlarının akıp gitmesine izin verdi. Sonra belki biraz morali yerine gelir diye düşündü ve sandığından Jane'nin gönderdiği şekerlemeleri çıkardı. Sonra ani bir içgüdü ile o tacı da ordan aldı. Taç, o eline alır almaz parlamaya başlamıştı.
Zoe, şaşkınlıktan ne yapacağını bilmiyordu. Tacı yere attı. Bunun olamayacağını biliyordu. Bir taç kendi kendine parlayamazdı. Sonra, bunun Jane nin ona gönderdiği diğer eşyalara benzediğini düşündü.
Ona gönderdiği Sisikopos (umarım doğru yazmışımdır)
bir  seferinde okulda  Tom adlı biri ona kalem verirken ötmeye başlamıştı. Sonra kalemin ucunda bir sakız olduğu ortaya çıkmıştı. Zoe biraz daha düşünemeden
-oysa en iyi yaptığı işti!- uyuyakaldı.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Merhaba birtanelerim.  Ilk bölüm ile karşınızdayım.
Jane creepymucize  dir.
Fakat o Zoe nin en yakın arkadaşlarından biri olmak için yaptığım çekilişten çıktı. Diğer çıkanları daha açıklamayacağım. Ve ilk bolumde anketi doğru dolduran herkes hikayeye girmiştir. Yani onlar için çekiliş yapmadım.

Bay~

Varis (Kişi Alımı Kapandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin