Zoe hiç bir şey anlayamıyordu. O rüyanın üstünden 2 gün geçmişti. Fakat Zoe bir türlü başka bir şeye odaklanamıyordu. Ayrı yeten Melissa da eve resmen yerleşmişti. Zoe onun şu an misafir odasında kaldığını fakat bu durumdan hoşlanmadığını biliyordu. Çünkü babasına hep bunu dile getiriyordu. O gün akşamda aralarında böyle bir konuşma geçti."Hayatım bence sizin misafir odanız çok küçük. Hemen değiştirmeli yada büyütmeliyız." Babası başını salladı. "Evlenince misafir odasına gerek kalmayacak canım. 2 ay sabret." Fakat Zoe onların 2 ay sonra evleneceğini bilmiyordu. Bu gün aralarında geçen konuşma Zoe için en berbatıydı. Zoe izin istedi ve yukarı çıktı. Fakat konuşmalarını dinlemeye devam ediyordu. "Hayatım bence ben Zoe ile oda değiştireyim. Hem o daha genç bir kız benim kadar fazla eşyasi da yok. Bence o benim odami alabilir." Zoe inanamıyordu. O kadın onun odasını bile elinden almak istiyordu. Babasıni almış olması yetmezmiş gibi. Fakat Zoe babasının Melissa yı dinleyeceğini biliyordu. Zoe özel sandığına kimse dokunsun istemiyordu. Fakat bunun olacağını bildiği için sandığı başka bir odaya götürmeliydi. Zoe çatı katında karar kıldı. Sandığını taşıyabiliyordu ve kolayca çatı katına taşıdı. Odasına döndüğünde bir mektup daha gelmişti. Fakat bu mektup Jane nin baykuşu Perry değildi. Bu başka bir baykuştu ve getirdiği mektupta resmi bir mektuba benziyordu. Zoe mektubu aldı. Açmadan önce baykuşa yem verdi. Mektubun üstünde bir arma vardı. Bir aslan kartal yılan ve porsuk.
Zoe mektubu açtı.Sayın Zoe Jasmin Color
Hogwarts a kabul edildiğinizi bildirmekten şeref duyarız. Lutfen baykuşunuzu gönderin.Esenlikler dileriz.
Minevra Mcgonagall
Hogwarts müdur yardımcısıZoe inanamıyordu. Gerçekten de Jane nin bahsettiği mektup sonunda gelmişti. Eşyalarının hepsini topladı. Sandığına her seyi koydu. Aşağıya babasının yanına elinde metupla indi.
"Baba! Baba"
Babası ona baktı. " Ne oldu Zoe? Ne bu heyecan?"
Zoe derin bir nefes aldı. " Bir okula kabul mektubu gondermişler. Adi Hogwarts.
Çok nitelikli bir okulmuş."
Babası kaşlarını çattı. "Zoe, sen zaten bir okula gidiyorsun. Mektupla gelemeyeceğını bildiririm." Zoe yıkılmıştı. Bavasına Hogwarts ın büyücülük okulu olduğunu soyleyemezdi de." Zoe başını salladı. "Hayır baba. Ben Hogwarts a gideceğım. Ister okuldan kaydımı al. Ister alma." Ve yukarı odasına çıkmak için merdivenlere yöneldi. Sonra durdu. " Ve odamı o Melissa denen yelloza vermeyeceğım."Zoe yukarı çıktı. Ve o baykuşu kullanarak Jane e yazdı.
Sevgili Jane;
Hogwarts mektubum geldi. Fakat babam Hogwarts a gitmemi istemiyor. Ayrıca kendisi evlenmeye karar verdi. Ne kadar kızgınım anlatamam. Bu baykuşu bana hemen geri gönderirmisin?
Sevgiler
Zoe Jasmin Color
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Varis (Kişi Alımı Kapandı)
FanficZoe, babası ile normal bir yaşam sürerken bir gün babası evlenme kararı alır. Zoe nin hayatı böylelikle daha değişik bir hal alırken. Yazın bir günu odasına bir baykuş gelir. Onun bir okula kabul mektubu getirdiğini fark eder ve Macerası böyle başla...