Zoe, biraz daha uymak istiyordu. Çünkü büyük ihtimalle Melissa dün burada kalmıştı. Ve Zoe onun yüzünü görmek istemiyordu. Dün olanları hatırladı ve sandığına yöneldi. Taç oradaydı. Ve üstünde bir yazı vardı. Fakat Zoe, bu yazının önceden burada olmadığına yemin edebilirdi!
Tacın üstündeki yazıyı okumak için bir büyüteç gerekiyordu. Zoe büyütecini buldu ve yazıyı okumaya başladı.Rowena Ravenclaw'ın Diademi
Zoe yazılara baktı. Kimdi bu Rowena Ravenclaw? Diadem in ne olduğunu biliyordu gerçi.
Ama neden diadem onun elindeyken parlamıştı? Neden parlamadan önce boyle bir yazı yoktu? Zoe nin aklına gelen ilk şey Jane nin baykuşu Perry i kullanıp Albus Dumbledor a bir mektup göndermekti. Işte tam bunu yapacaktı. Ama önce Jane nin mektubunun gelmesi gerekiyordu.
Zoe, Melissa nın odasına geldiğini sesinden anladı ve uyumak için yatağına uzandı. Ve gerçektende uyudu.
Rüyasında garip bir odadaydı. Bir büyücü sapkası bile vardı oradaki kitaplıkta. Biraz daha ileride gördüğü şey ile şoke oldu. Bu bir anka kuşu idi.
Zoe anka kuşuna yaklaştı. Tam başını okşayacakken içeriye iki kişi girdi. "Özür dilerim efendim. Içeri izinsiz girdim." Fakat bu iki kişi Zoe yi görmezlikten geldi.
Biri uzun boylu ve beyaz uzun sakalları olan bir adamdı. Adam açık menekşe rengi bir cüppe giyiyordu. Yanındaki kadın ise kafasında sivri uçlu bir şapka ile zümrüt yeşili bir cüppe giyiyordu.
Adam konuşmaya başladı.
"Sanırım yanlış düşündük Minevra. Hayır Helena dan başka bir Ravenclaw soylusu yok ne yazıkki." Kadın şoke olmuştu.
"Fakat Albus Helena kendisi söylemişti. Bir kız kardeşi olduğunu ve onun Hogwarts a gelemediğini onun yerine başka bir okula gittiğini?"Adam umutsuzca başını salladı. " Sanırım o kız da ölmüş ve soyunu devam ettirememiş Minevra." Sonra içeri biri daha girdi. Bu bir hayaletti! "Dumbledor! Dumbledor! Diadem yok! Çalınmış!" Adam hayalete baktı. " Fakat nasıl olur Helena? Sen onun yerini bilen tek kişisin." Hayalet utançla başını eğdi. " Geçen gün ben oraya giderken beni Slytherin binasından biri gördü."
Ve Anka kuşundan büyük bir çığlık koptu.Zoe gözlerini açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Varis (Kişi Alımı Kapandı)
FanfictionZoe, babası ile normal bir yaşam sürerken bir gün babası evlenme kararı alır. Zoe nin hayatı böylelikle daha değişik bir hal alırken. Yazın bir günu odasına bir baykuş gelir. Onun bir okula kabul mektubu getirdiğini fark eder ve Macerası böyle başla...