Merhaba cankanlarım
✔Buraya okumaya başladığınız tarihi bırakın
E hadi ozaman başlayalım.
Bölüm şarkısı : Rafet El Roman feat Derya -Unuturum elbet
|SU|
ellerimdeki poşetleri bir kenara bırakıp Cenk'in yanına oturdum. Bu düğün alışverişi de çok zor şeydi canım.başını bana doğru çeviren Cenk kolunu omzuma attı ve yanağıma bir öpücük kondurdu. Gülümsedim ve bende onu öptüm.
Biraz dinlendikten sonra oturduğum yerden kalktım ve aldıklarımızı yerleştirdim.
Birkaç gün sonra evlenecektim ve inanılmaz mutluydum.
Elim karnıma gelince gülümsemem genişledi. Çocuğumun babası ile evlenecektim.
Birkaç kez birlikte olmuştuk nede olsa evlenecektik değilmi ? Ne gibi bir sorun olabilir diki? Üzerime rahat bir şeyler giyip odamdan çıktım. Cenk ise telefonu ile uğraşıyordu. Yanına oturdum ve saçlarıyla oynamaya başladım. Telefonunu kapatıp bana doğru döndü ve ellerini belimin iki yanına sabitledi. Dudaklarımızı birlestirdiginde telefonu çalmaya başladı.
"Bakmayacakmısın?"Dedim ondan ayrılarak. "Hayır" dedi ve yeniden öpmeye başladı. Telefonu ısrarla çalmaya devam edince bu kez o benden ayrılıp telefonuna baktı. "Acil bir işim çıktı gitmem gerek" dedi. Kafamı olumlu anlamda salladım.
O çıktıktan hemen sonra televizyon karşına geçip izleyebilecegim bir dizi açtım.
Dizinin heyecanlı bir yerinde telefonuma gelen bildirimle oturduğum yerden kalktım ve telefonumu aldım. Mesaj tanımadıģım bir numaradan dı"Sevgilinin ne haltlar karıştırdığını öğrenmek istersen bir saat sonra. .... otelinde ol"
Kimden gelmişti ki bu mesaj? Düşünmeyi bir kenara bırakıp cevap yazdım.
"Sen kimsin? Ayrıca Cenk'in bir halt karıştırdığı felan yok "
Aradan geçen birkaç dakikanın ardından telefonum yeniden titredi.
"Tabi her erkek aldatır sonuçta değilmi?"
Ne demeye çalışıyordu? Cenk , Cenk beni aldatmazdı tamamen saçmalıktı. Muhtemelen kızlardan biri bana şaka yapıyordu.
"Kes saçmalamayı ben Cenk'e güveniyorum."
Gözlerimi telefondan bir saniye bile ayırmadan cevap gelmesini bekliyordum.
"O salağın neyine güvendiğini anlamıyorum,belkide sende onun gibi salaksındır. Gerçi bu zamana kadar seni aldattığını anlamadığına göre kesin salaksın"
"Sensin lan salak" diye bağırdım duymayacağını bilmeme rağmen.
Sinirle soluyup cevap yazdım."Bir saat sonra orada olacağım ve sen asıl salağın kim olduğunu göreceksin"
Yazıp gönderdim. Hâlâ açık olan televizyonu kapattım ve önce duş alıp ardından uzerimi değiştirdim.
Evden çıktıktan yaklaşık yarım saat sonra mesajda söylenilen otelin önündeydim.
O sırada yine mesaj geldi.
"İncelemeyi bırakta içeri gir."
Görmeyeceğini bilsem de göz devirip içeri girdim. İçeri girmemle siyah takım elbiseli bir adam bana doğru geldi.
Acaba mesajları atan kişi bu muydu? Yanıma geldiğinde elime bir kart tutuşturdu ve "135 numaralı oda" deyip yanımdan ayrıldı. Anlaşılan bana mesajları atan oydu"Mesajları atan o değil , ayrıca ben daha yakışıklıyım" gelen mesaja gözlerimi devirip asansöre ilerledim. Nihayet 135 numaralı odanın önüne geldiğimde bana verilen kart yardımı ile kapıyı açıp sessizce içeri girdim.
Iki kişi konuşuyordu"Seni seviyorum "dedi içlerinden biri
"Ama benimle değil o salak kızla evleniyorsun. " dedi diğer bir ses.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ ASLA➰
Krótkie OpowiadaniaYanında ağlayan adama baktı genç kadın. Hangisinin içinde olduğu durum daha zordu ki Biri evlenmek üzre olduğum adam tarafından aldatılırken Diğeri sevdiği kadını kendi elleriyle toprağa vermişti İlerde yaşayacakları büyük Aşkın bedeliydi belkide...