Bazen umutlarımızı kaybederiz, bazen ise insanlığımızı. Onlar savaş nedeniyle insanlıklarını kaybettiler, bizler ise umutlarımızı kaybettik.
YIL 2026
Savaş tam anlamıyla bu tarihte başlamıştı, 6 sene süren bu kanlı savaşta defalarca nükleer bombalar atılmış dünyanın çoğu kısımı kullanılmaz hale dönüşmüştü. Dünya artık temiz değildi...
Bilim insanları, radyasyondan etkilenen bebek ve çocukları kurtarmak için özel bir aşı geliştirdiler ve yeni doğan bebeklere doğum öncesi bu aşılar yapıldı. Aşının amacı radyasyonu yok etmek değildi, sadece insanların hayati fonksiyonlarını korumasını sağlamaktı ve başarılı olundu...
Fakat zaman içerisinde gelişimi izlenen bebeklerde bir farklılık meydana gelmişti. Mutasyona uğradılar, onlar aşı sayesinde ortak bir özellik kazanmışlardı artık radyasyon onlara zarar vermiyordu fakat bazı değişimler yaşandı. Mutasyona uğrayanların bazılarının vücutları yara içindeyken, bazılarının uzuvları normalden farklıydı, hatta organlarda buna dahildi. Sıradan bir insan gibi 1 kalpli olmak yerine 2,3 ve daha fazla organı olan insanlar vardı.Yıl 2034
İnsanlar artık korkuyorlardı, mutasyona uğramış yeni nesil farklı ve korkutucuydu. Normal bir ruhuna sahip olsalar da vücutları bu gerçeği gizlemeye sebep oluyordu. Bu yüzden, toplum tarafından dışlandılar ve öldürüldüler. Ne kadar üzücü olacak ki mutasyona uğramış olan çocuklarına aileleri bile sahip çıkmamışlardır. Hatta bir çok aile kendi çocuklarını kendileri öldürmüştür.
Yıl 2038
Bir çok mutant katledildi. Aşıyı bulan bilim insanı ise pişmanlığından ötürü intihar etti. Bazı mutantlar kaçmayı başardılar ve nükleer alanlarda yaşamlarını sürdürmeye devam ettiler... Bunlara şahitlik edecek olan ben Yabgu, herkese yardımcı olmak için elimden geleni yapacağım!
Galiba şanslıydım. Aynı aşıyı doğmadan önce olmuştum ve vücudumda her hangi bir değişiklilik olmamıştı...
Fakat vücudumdaki radyasyon oranı normalden çok daha yüksek olmasına rağmen radyasyona yalıtımlıyım ve dışarıya bir zarar veremiyorum. Belkide bu yüzden farkedilmedim ve bu yüzden hala hayattayım...
Aslında bir mutant olarak bilinmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mitolojik Eser
Science FictionYıl 2047 dünya nüfusunun büyük bir kısmı savaştan ötürü yok oldu. Yaşanan büyük savaşta, nükleer bombaların atılmasıyla bir çok ülke etkiledi. Ortaya çıkan büyük yıkımda radyasyona bağlı kalan bölgelerde yeni doğan çocuklar mutasyona uğradı... Muta...