Glitch

356 9 6
                                    

I actually have the determination to continue this XD
Again, please tell me ships you would like to see in this qwq
Or I'll just make them
~~~~~~~
???'s POV
"ẇһѧṭ Ԁȏ ʏȏȗ ẇѧṅṭ, ıṅҡ? Ԁȏṅ'ṭ ʏȏȗ һѧṿє ṡȏṃєẇһєяє ṭȏ ɞє?" I asked cautiously.
"N̤̈ö̤, Ë̤r̤̈r̤̈ö̤r̤̈, ẗ̤ḧ̤ä̤n̤̈k̤̈s̤̈ ẗ̤ö̤ ÿ̤ö̤ṳ̈! Ï̤ ẅ̤ä̤s̤̈ ḧ̤ä̤v̤̈ï̤n̤̈g̤̈ ä̤ g̤̈r̤̈ë̤ä̤ẗ̤ ẗ̤ï̤m̤̈ë̤ c̤̈r̤̈ë̤ä̤ẗ̤ï̤n̤̈g̤̈ l̤̈ï̤v̤̈ë̤s̤̈ ẅ̤ḧ̤ë̤n̤̈ Ÿ̤Ö̤Ṳ̈ s̤̈ṳ̈d̤̈d̤̈ë̤n̤̈l̤̈ÿ̤ s̤̈ẗ̤ä̤r̤̈ẗ̤ë̤d̤̈ k̤̈ï̤l̤̈l̤̈ï̤n̤̈g̤̈ ẗ̤ḧ̤ë̤m̤̈ ö̤f̤̈f̤̈ ẅ̤ï̤ẗ̤ḧ̤ö̤ṳ̈ẗ̤ M̤̈Ë̤R̤̈C̤̈Ÿ̤!! Ḧ̤Ö̤Ẅ̤ M̤̈Ä̤N̤̈Ÿ̤ T̤̈Ï̤M̤̈Ë̤S̤̈ Ẅ̤Ï̤L̤̈L̤̈ Ÿ̤Ö̤Ṳ̈ D̤̈Ö̤ T̤̈Ḧ̤Ï̤S̤̈?!" He screeched, voice rising every second. God that hurt my non- existant ears.
"ʟȏȏҡ һєяє ıṅҡ," I growled lowly, "һѧṿє ʏȏȗ ꍟᐯꍟꋪ ƿѧıԀ ѧṭṭєṅṭıȏṅ ṭȏ ṃє ẇһєṅ ẇє ғȏȗɢһṭ? ȏя ѧяє ʏȏȗ jȗṡṭ ꓄ꋪꌩꀤꈤꁅ ꓄ꂦ ꀤꁅꈤꂦꋪꍟ ꎭꌩ ꍟꊼᖘ꒒ꍏꈤꍏ꓄ꀤꂦꈤꌗ" my voice was glitching worse every second. It angered me to hear that my words were wasted on this asshole. "꒒ꀤꌗ꓄ꍟꈤ, ꀸꂦ ꌩꂦꀎ ꓄ꃅꀤꈤꀘ ꀤ ꍟꈤꀭꂦꌩ ꀘꀤ꒒꒒ꀤꈤꁅ ꂦꎇꎇ ꀘꀤꀸꌗ ꍏꈤꀸ ꀤꈤꈤꂦꉓꍟꈤ꓄ ꎭꂦꈤꌗ꓄ꍟꋪꌗ? ꀤ'ꎭ ꈤꂦ꓄ ꓄ꃅꍟ ꌗꂦꀎ꒒ꍟꌗꌗ ꂦꈤꍟ ꃅꍟꋪꍟ, ꀤꈤꀘ. ꍏ꓄ ꒒ꍟꍏꌗ꓄ ꀤ ꀘꀤ꒒꒒ ꓄ꃅꍟꎭ ꌃꍟꎇꂦꋪꍟ ꀸꍟꌗ꓄ꋪꂦꌩꀤꈤꁅ ꓄ꃅꍟ ꍏꀎ, ꌗꂦ ꓄ꃅꍟꌩ ꀸꂦꈤ'꓄ ꀸꋪꂦᖘ ꀤꈤ꓄ꂦ ꓄ꃅꍟ ᐯꂦꀤꀸ, ꉓꂦꈤꀸꍟꎭꈤꀤꈤꁅ ꓄ꃅꍟꎭ ꓄ꂦ ꍏ ꎇꍏ꓄ꍟ ꅏꂦꋪꌗꍟ ꓄ꃅꍏꈤ ꀸꍟꍏ꓄ꃅ. ꍏꈤꀸ ꁅꀎꍟꌗꌗ ꅏꃅꍏ꓄, ꎭꂦ꓄ ꍏ꒒꒒ ꂦꎇ ꌩꂦꀎꋪ 'ᖘꋪꍟꉓꀤꂦꀎꌗ' ꍏꀎꌗ ꍏꋪꍟ ꌗꀎꈤꌗꃅꀤꈤꍟ ꍏꈤꀸ ꀸꍏꀤꌗꀤꍟꌗ. ꌗꂦꎭꍟ ꅏꋪꍟ ꓄ꃅꍏꈤꀘꀤꈤꁅ ꎭꍟ ꎇꂦꋪ ꀘꀤ꒒꒒ꀤꈤꁅ ꓄ꀭꍟꎭ! ꌩꂦꀎ ꍟꋪꍟ ꈤꍟꁅ꒒ꍟꉓ꓄ꀤꈤꁅ ꓄ꃅꍟꎭ, ꀤꁅꈤꂦꋪꀤꈤꁅ ꓄ꃅꍟꀤꋪ ꉓꋪꀤꍟꌗ ꎇꂦꋪ ꃅꍟ꒒ᖘ. ꀤ꓄ ꌗꍟꍟꎭꌗ ꓄ꂦ ꎭꍟ ꓄ꃅꍏ꓄ ' ꈤꂦ꓄ ꓄ꃅꍟ ꎭꍟꋪꉓꀤ꒒ꍟꌗꌗ ꂦꈤꍟ ꃅꍟꋪꍟ."
Ink's face paled. "Ë̤-Ë̤r̤̈r̤̈ö̤r̤̈, Ï̤'m̤̈ s̤̈ö̤ s̤̈ö̤r̤̈r̤̈ÿ̤, Ï̤ n̤̈ë̤v̤̈ë̤r̤̈ m̤̈ë̤ä̤n̤̈ẗ̤ ẗ̤-"
I cut him off.
"ṅєṿєя ṃєѧṅṭ ṭȏ ẇһѧṭ? ṅєṿєя ṃєѧṅṭ ṭȏ ҡıʟʟ ṃє, ȏṅʟʏ ṭȏ ɞє ƿѧıṅғȗʟʟʏ яєƿıєċєԀ ѧɢѧıṅ ʟıҡє ṡȏṃє ṡṭȗƿıԀ ƿȗẓẓʟє? ẇһєṅ ı ѧяяıṿєԀ ıṅ ṭһє ѧṅṭı-ṿȏıԀ, ı ẇѧṡ ṡȏ ṡċѧяєԀ, ṡȏ ċȏṅғȗṡєԀ. ı ċѧʟʟєԀ ғȏя һєʟƿ, ɞȗṭ ṅȏɞȏԀʏ ċѧṃє. ȏṅʟʏ ṭһє ṿȏıċєṡ. ṭһє ṿȏıċєṡ ṭһѧṭ Ԁяȏṿє ṃє ıṅṡѧṅє. ṭһє ṿȏıċєṡ ṭһѧṭ ғȏяċєԀ ṃє ṭȏ ҡıʟʟ. ı ṭяıєԀ ҡıʟʟıṅɢ ṃʏṡєʟғ, ɞȗṭ ı ċѧṅ'ṭ. ı ċѧṅ'ṭ Ԁıє. ı'ṿє ṭяıєԀ ṡȏ ṃѧṅʏ ṭıṃєṡ." I realised how tired I sounded. Ink looked as if he wanted to say something, but I beat him to it. "ṅȏẇ, ıғ ʏȏȗ є×ċȗṡє ṃє, ı һѧṿє ѧ ƿяȏɞʟєṃ ṭȏ ṡȏʟṿє."
With that, I left.
Maybe I could've phrased things differently, but it doesn't matter now.
All that matters is that the message was passed to Ink.
Ink's POV
....What?
Did I really hurt Error that much?
How could I have been so ignorant?
~~~~~~
Ink belongs to myebi
Error belongs to loverofpiggies
Sorry if this chapter is short... Wait, all the chapters are XDDD
Also, ink and error are neither bad guys, neither good ones. They are neutral, since they both create and destroy.
Welp, better post this now before someone sees~

TiredWhere stories live. Discover now