─ 𝓤𝓷𝓭𝓮𝓵𝓲𝓿𝓮𝓻𝓮𝓭 𝓣𝓻𝓾𝓽𝓱.

241 29 132
                                    

He wants to tell her,
How much he loves her,
How much he cares about her,
And it will always be her,
But in the end of the day,
It just become the truth untold.

너를 사랑해.

Teaser :

" Aku tahu kita dah tak ada hubungan apa - apa sekarang ni dan kita dah ikut haluan masing - masing tapi... "

Gadis itu mengetap bibir, menahan kesejukkan hujan yang membasahi seluruh tubuhnya sambil memeluk erat leher bekas teman lelakinya yang sedang mendukungnya dengan cara ' piggyback style. '

Lelaki itu hanya diam tidak bersuara. Sepertinya tidak berminat untuk melontarkan sebarang kata. Dia juga kelihatan berjalan dengan penuh berhati - hati, memastikan dirinya tidak memijak lantai yang basah dan licin atau tanah yang lecak untuk mengelakkan dirinya dan gadis yang didukungnya tidak terjatuh dengan penuh maju jayanya.

Melihat lelaki itu hanya berdiam diri, gadis itu menyambung katanya. " Jungkook, do you ever love me ? "

Langkah kaki lelaki yang bernama Jungkook itu terhenti. Suasana yang dingin dan hening itu membuatkan fikiran Jungkook melayang seketika. Jungkook menutup mata sebelum membukanya semula, namun kelihatan jelas terpancar riak kesedihan pada raut wajahnya.

" Nope and never will. "

Dan sepanjang perjalanan untuk menghantar gadis itu pulang, mereka berdua hanya diam. Melayan perasaan masing - masing.

너는 결코 알지 못할 것이다.

Jungkook membuka pintu utama rumahnya dan melangkah masuk ke dalam dengan langkah yang berat. Pintu ditutup dengan perlahan sebelum dia jatuh terduduk di hadapan pintu tersebut. Dia meraup wajahnya kasar sebelum memandang ke atas siling rumahnya dan tanpa sengaja, air mata yang ditahan sejak tadi akhirnya jatuh dengan deras.

" I'm sorry. "

━━━━━━━━◎﹆• ━━━━━━━━

━━━━━━━━◎﹆• ━━━━━━━━

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

THE TRUTH UNTOLD.
GUANLINUDIN- │ 2019
APPLYFIC.

━━━━━━━━◎﹆• ━━━━━━━━

TAG YOUR FRIENDS.

SPEACIAL TAG :Sopetify-

the truth untold.Where stories live. Discover now