𝘏𝘪𝘨𝘩𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘙𝘦𝘦𝘭 ┊ 𝘔𝘢𝘱 𝘖𝘧 𝘚𝘰𝘶𝘭

189 20 409
                                    

⁕ ˚♡ ⋆。˚ ˚ 。⋆ ♡˚ ⁕ ┊
✽ ⋆ ┊ . ˚ ° .┊ ⋆ ✽
˚❁ °❁
.
.

𝒲𝑒𝓁𝒸𝑜𝓂𝑒

𝐭𝐨 𝐓𝐡𝐞 𝐓𝐫𝐮𝐭𝐡 𝐔𝐧𝐭𝐨𝐥𝐝.

𝓟𝓻𝓸𝓵𝓸𝓰𝓾𝓮 𝓟𝓪𝓻𝓽 𝓵 : 𝓜𝓪𝓹 𝓞𝓯 𝓢𝓸𝓾𝓵

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝓟𝓻𝓸𝓵𝓸𝓰𝓾𝓮 𝓟𝓪𝓻𝓽 𝓵 : 𝓜𝓪𝓹 𝓞𝓯 𝓢𝓸𝓾𝓵.

· .     .*  
✦ ˚ * ⋆   .   *
      · .
  . ˚ . °    

╔═══*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*═══╗

Kwon Mira

╚═══*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*═══╝

Mira melemparkan pandangannya ke luar jendela kereta yang sedang dipandu oleh pemandunya. Matanya fokus memandang setiap rimbunan pokok yang dapat dilihatnya sepanjang perjalanan dengan disinari cahaya mentari pagi yang sangat indah. Pun begitu, keindahan alam fauna itu lansung tidak dapat dinikmati dengan sebaiknya.

Sebaliknya, fikirannya sudah menerawang jauh entah ke mana. Fikirannya amat terganggu pada ketika itu. Sesekali dia menguap kecil sebelum melemparkan pandangannya ke luar semula. Entah kenapa, kelihatan kerut di wajahnya yang muncul sesekali tanpa sengaja membuatkan dia seperti sedang memikirkan masalah ekonomi negara yang tiada penghujungnya.

" Aku tak layak untuk kau. Aku anak seorang penjenayah. Orang pandang serong dekat kau sebab kau pilih lelaki macam aku. Aku rasa lebih baik kau cari lelaki lain yang sesuai dengan status kau. Hubungan kita ni tak akan ke mana. "

Kata - kata teman lelakinya, Lee Felix kembali terngiang - ngiang di telinga dan menghantui fikirannya. Mira mengetap bibir sebelum menutup mata untuk seketika, sepertinya mahu menghilangkan wajah penuh serius Felix ketika melontarkan kata - kata tersebut.

Namun seperti yang dijangka, usahanya tetap akan gagal dan gagal lagi jika ia melibatkan lelaki yang paling disayanginya itu. Mira mengeluh sebelum meraup wajahnya dengan penuh kesal. Kata - kata Felix semasa kali terakhir mereka berjumpa itu betul - betul membuatkan Mira hampir gila dan menjadi tak tentu arah.

" Kau tak cukup layak untuk aku hanya sebab kau anak penjenayah ? Boy, is that supposed to be joke of the year ? "

Mira berbisik sendirian sebelum menyandarkan belakang badannya pada tempat duduk penumpang kereta mewahnya. Kepalanya dipicit berkali - kali, cuba menghilangkan sakit kepala yang dirasakannya ketika ini. Teman lelaki yang tercinta nak bawa break up, siapa je tak angin satu badan. Apa ingat ni benda boleh bawa break up, buat apa setia gitu ?

the truth untold.Where stories live. Discover now