~Taehyung's Pov~
Περασαν πολλες ωρες απο τοτε που μιλουσαμε με τον Jungkook.. Τι θα λενε τωρα τα παιδια για εμας.. Σε τι με βοηθουσε τοσες ωρες;
Οταν τελειωσε η συζητηση μας με τον Jungkook για αυτα που λεγαμε, ακουσαμε μια φωνη να μας καλει.. "Παιδια! Ειστε μεσα;" δεν ξεραμε ποιανου ειναι αλλα δεν δωσαμε και σημασια.. Δεν μιλησαμε.. Πηγε να ανοιξει αλλα η πορτα ηταν κλειδωμενη και ετσι εφυγε...
Περασανε μερικα λεπτα απο τοτε και ειπα στον Jungkook να βγουμε εξω για να μην ανησυχουν και τα παιδια...
Ανοιξαμε την πορτα, αλλα τα αγορια δεν τα ειδαμε εκει. Ψαξαμε παντου σε ολα τα καμαρινια τους αλλα δεν ηταν πουθενα..
Λες να εφυγαν και να μας αφησαν μονους μας; Να πηγαν στην συναυλια χωρις εμας; Μπαα.. Αποκλειεται.. Ποτε περασαν τοσες ωρες που αργησαμε για την συναυλια;..
JK: Taehyung, και τωρα τι κανουμε;
TH: Τους περνουμε ενα τηλεφωνο να δουμε που ειναι; Εχεις μοναδες εσυ; Εγω δεν εχω..
JK: Ουτε εγω:(..
TH: Τελεια! Και τωρα τι κανουμε;
JK: Ειμαστε μονη μας σε εναν τεραστιο χωρο..
TH: Χμμ... ελα μαζι μου..
Ειμαστε μονη μας, εγω και αυτος. Αυτος κι εγω...
Τον πηρα απο το χερι και πηγαμε αυτην την φορα στο καμαρινι μου.
(ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ. ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΜΗΝ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ...)🔞🔞🔞
Τον εσπρωξα με δυναμη στον τοιχο...
JK: Τι κανεις;;;
TH: Νομιζω ηρθε η στιγμη να κανω αυτο που επρεπε να κανω εδω και πολυ καιρο...
Αρχησα να τον φιλαω στον λαιμο σιγα σιγα και μετα πηγα προς το στομα.. Του αρεσε πολυ... Τον πεταξα στο κρεβατι (αληθεια δεν ξερω πως βρεθηκε το κρεβατι εκει)😂 εκει ξαπλωνω οταν ειμαι κουρασμενος αλλα το κρεβατι ειναι διπλο..
Του ανοιξα τα κουμπια και του εβγαλα το πουκαμισο.. Εβγαλε και αυτος το δικο μου.. Ημουν απο πανω του. Του εβγαλα την ζωνη απο το παντελονι και του ξεκουμπωσα το φερμουαρ και εβγαλα κι εγω το δικο μου παντελονι...
TH: Σου αρεσει;
JK: Αχχ πολυυ..
TH: Χμμ.. Χαιρομαι μωρο μου..
YOU ARE READING
Love Is Mutual
FanfictionΔυο αγορια. Απο το ιδιο συγκροτημα. Ερωτευονται στα κρυφα. Και ο ενας αλλαζει την ζωη του αλλου... Ομως, τι θα γινει στο τελος;