~Part 1~"Ποιοί είναι οι BTS;"

403 35 4
                                    

~NamJoon's Pov~


Ειμαι ο Leader των BTS.


Το συγκροτημα αυτο φτιαχτηκε στις 13 Ιουνιου 2013 και αλλαξε την ζωη ολων μας...

Απο τοτε ειμαστε πολυ δεμενοι και οι 7. Ειμαστε αχωριστοι, νοιαζομαστε, φροντιζουμε και προσεχουμε ο ενας τον αλλον. Εχουμε ζησει πολλα μαζι.. παρα πολλα ολα αυτα τα χρονια..

Σε καθε συναυλια μας τα δινουμαι ολα. Με υδρωτα βγαινουμε αλλα δινουμαι το 100% του εαυτου μας για να κανουμε χαρουμενες τις Army. Ταξιδευουμαι σε ολοκληρο τον κοσμο και γυρναμε απο χωρα σε χωρα, απο περιοχη σε περιοχη. Εχουμε κουραστει παρα πολυ στην ζωη μας αλλα αυτη η κουραση.. Ποτε δεν ηταν κακο πραγμα.. Εαν δεν κουραστεις στην ζωη σου, απλα δεν ζεις την ζωη σου σωστα..


Υπαρχουν καποιοι, που δεν μας υποστηριζουν κατι σαν "Haters" ακουμε και διαβαζουμε καθημερινα πολλα ασχημα μηνυματα που οταν τα βλεπω ποναω.. Δεν τους εχουμε κανει τιποτα και μας μισουν.. Αλλα να ξερετε.. "Haters gonna hate and lovers gonna love.."

Ποτε μην τα παρατατε για αρνητικα σχολια που σας κανουν.. Παντα τα αρνητικα σχολια ειναι αυτα που θα σας κανουν πιο δυνατους..


Εχουμε ομως και ανθρωπους που μας αγαπανε, την 1η οικογενεια μας και γιατι λεω πρωτη θα μου πειτε τωρα..

Γιατι η 2η οικογενεια μας ειναι οι Army. Οι Army ειναι η δυναμη μας και η ενεργεια μας για να προχωραμε μπροστα και να μην τα παραταμε.. Σε καθε συναυλια μας ειναι εκει διπλα μας. Μας υποστηριζουν και μας αγαπανε για αυτο που πραγματικα ειμαστε..


Εαν δεν ειχαμε τις Army, δεν θα μπορουσαμε να προχωρησουμε μπροστα.. Για εμας σημαινουν πολλα.. Πραγματικα ειναι οτι σημαντικοτερο εχουμε.. Ειναι ο στρατος μας. Ενας ολοκληρος στρατος και για εμας κατι διαφορετικο..



Ολοι ειμαστε πολυ κοντα ο ενας στον αλλον.. Δεν θεωρω και ποτε δεν μας ειδα σαν ενα απλο συγκροτημα αλλα σαν οικογενεια.. Ειμαστε μια μεγαλη οικογενεια.. Προσεχουμε, φροντιζουμε και αγαπαμε ο ενας τον αλλον. Ανησυχουμε πολυ αν καποιος δεν αισθανεται καλα. Αλλα ειμαστε διπλα του και για οτι χρειαστει ειμαστε εκει για εκεινον..


Ενα συγκροτημα χιλιες λεξεις...
Ενα συγκροτημα που εχει αξια..


----

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΟΥ!!!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ!!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΟΥ!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ!!

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Παρτε και μια στιγμη των Vkook στο Hong Kong..🙈❤

Love Is MutualTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang