~Jungkook's Pov~
Αυτο το παιδι, παντα με κανει και χαμογελαω.. Το ιδιο κι εγω σε εκεινον..
Αλλα καποιες φορες, με κοιταει περιεργα σαν να του εχω κανει κατι..
Νιωθω αβολα οταν το κανει αυτο και με φοβηζει.. Δεν ξεκολλαει το βλεμμα του απο πανω μου.. Οταν του μιλαω, κοιταει το στομα μου και μετα τα ματια μου.. Μου αρεσει, αλλα με κανει να νιωθω περιεργα..Πρεπει να του μιλησω, να μου πει γιατι με κοιταει ετσι.. Να μου πει αν του εχω κανει κατι να το διορθωσω..
*Μια μερα μετα..
Ηταν πρωι..
Χτυπισε το ξυπνιτηρι μου, σηκωθηκα απο το κρεβατι μου και πηγα στο μπανιο. Επλυνα το προσωπο μου και βουρτσισα τα δοντια μου...
Ντυθηκα, εβαλα τα παπουτσια μου και φορεσα το μπουφαν μου. Ανοιξα την πορτα για να παω στην εταιρεια που εφτιαξε το συγκροτημα μας την Big Hit..
Μολις εφτασα, ολα τα παιδια ηταν εκει. Και εκει ηταν και ο Taehyung..
Τον σκουντηξα, τον πηρα απο το χερι αλλα η φωνη του Namjoon μας κρατησε..
RM: Που πατε;
JK: Θελω να με βοηθησει με κατι..
RM: Καλα αλλα μην αργησετε πολυ.. Σε λιγες ωρες ειναι η συναυλια μας και πρεπει να κανουμε προβες..
Πηγαμε στο καμαρινι μου (εκει ντυνομαι) εκατσε στην καρεκλα διπλα απο τον καθρεφτη του καμαρινιου μου...
JK: Σου εκανα κατι;
TH: Γιατι το λες αυτο;
JK: Με κοιτας περιεργα και νιωθω αβολα ωρες ωρες..
TH: Αα συγγνωμη, δεν ηθελα να νιωθεις ετσι..
JK: Και γιατι με κοιτας ετσι ενω δεν σου εχω κανει τιποτα;
TH: Ναι, εμμ.. Δεν ξερω αν πρεπει να στο πω ή οχι, αλλα.. νιωθω κατι για εσενα που δεν μπορω να το περιγραψω. Οταν ειμαι μαζι σου, νιωθω παντα ομορφα αλλα μου χτυπαει πολυ δυνατα η καρδια οταν σε πλησιαζω..
Του ειπα, ημουν κατακοκκινος και μου χτυπουσε η καρδια οσο δεν παει αλλο.. ντραπηκα πολυ δεν ηξερα πως θα αντιδρουσε εκεινος...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love Is Mutual
FanficΔυο αγορια. Απο το ιδιο συγκροτημα. Ερωτευονται στα κρυφα. Και ο ενας αλλαζει την ζωη του αλλου... Ομως, τι θα γινει στο τελος;