Хей хора. Така първо здравейте, как сте?
Днеска няма да публикувам факти, а просто исках да споделя нещо свързано с днешната дата. Предполагам вече разбрахте.Като цяло не знам от къде да почна. Днеска е твърде тъжен ден за всички нас. Тъжни сме, защото един от хората, който твърде, прекалено, много обичаме се откъсна от едно цяло, което означава всичко за нас.
Все едно абсолютно всичко се разпадна на тази дата. Като цяло не цялата група се раздели след напускането на Зейн, но все пак това е главната причина за разпадането на One direction.
Групата си продължи все пак, но всички знаем, че не беше същото. Това си го казвам и момчетата от групата безтуй.
Още от началото трябваше да си продължат и да останат в "Една посока", това беше целта, но Зейн явно нещо обърка посоките, което се отрази и на другите момчета и се случи най-гадното, отвратително, ужасно нещо в историята - всички от тях поеха в различни посоки.
Аз не съм им фен още от самото начало, но ги обичам повече от всичко и вече не мога да живея без тях. Ее то и те не могат да живеят без мен естествено. Та аз съм такава супер фенка *скромничи както винаги*. Нищо, че те смятат такива фенове за от ОНЕЗИ фенове. Накратко лудите, които знаят повече за тях отколкото самите те.
Пак се отклоних от темата, та смятам, че те всичките отново ще намерят правилната посока и ще си продължат като едно цяло. Имам отново гадно чуство, че Зейн няма да е част от това, но имам надежда, а всъщност това е важното.Охх пак се съчувствах, но трябваше по някакъв начин да споделя с някого. И кой може да ме разбере по-добре от други дайренца? Мисля, че никой.
Обичкам ви и сигурно ще пусна скоро и факти.
До следващия път...❤❤❤
YOU ARE READING
One Direction
RandomФакти за идолите ви, които доста ще ви харесат. Ще има да се смеем на повечето, но това все пак са нашите прекрасни идоли, които дори са повече от група за всички нас.❤💋❤💋❤