45

256 16 10
                                    

Hellloooo,
мили моииии.
Как сте? Какво правите? Освен училището?
Пак няма да има факти в тази част. Вече имам чувството, че това не е за факти, а за мен си да ви тормозя. Таа накратко не съм на училище до другата седмица, а аз вече умирам от скука. Не знам как реших да падна по гръб и сега ми трудно да сядам и да ходя.
Някакви предложения, за да не ми е скучно?
Аааа и между другото има ли някой, който да не се е влюбил в музикалния клип на "Falling". Харолд Стайлс ще ни убие някой ден с красотата и таланта си. Между другото коя песен ви е любима от албума му?
Ааа и за албума на Найл!!! Чакам го с нетърпение. Знам, че ще е прекрасен.
А за Луи нямам думи. Обожавам всяка една песен от албума му. Влюбих се във всичките още на първата секунда. 😂😂😂
А за Лиам Пейн какво да кажа? Амииии напоследък е с приятелката си - Мая. Като цяло ми е безразлична. Не я харесвам особено с Лиам. Не знам защо, но не мога да кажа за никое момиче, че е идеална с някой от момчетата. Просто не мога.
Ноооо пъккк се зарадвах за Зейн и Джиджи. Тоест излизаха известно време, а после не, но пък сега отново са ок. Аз лично одобрявам връзката им. Не е като някое дайре да излиза с него, но какво да се прави.
Все пак няма невъзможни неща. Щом и Лиам може да излиза с Мая, която е 00 и само 3 години по-голяма от мен...

One DirectionWhere stories live. Discover now