25.03

227 17 18
                                    

Добреее... Как можах изобщо? Да не публикувам нищо тука, по-точно да забравя да напиша нещо и то точно на тази дата? Важното е че поне се сетих преди часа да стане 00:00.
Хорааа отново е 25.03.
Как са минали цели 5 години след тази дата??? Имам чувството, че са 5 месеца, а не години.
Не знам дали всеки все пак си е спомнил за днешния ден, но се надявам все още да означава нещо за вас.
Аз се сетих доста късничко днеска, защото се замаях да пиша по всички предмети! Съсипват ни, нали? Ние в даскало не учил толкова! А и сега с тези матури в 10 клас. Моето мнение за това е че това е пълна глупост!

Та отново за 1Д... Ужасно мъчно ми. След тази ужасна дата всичко се пропадна, но все пак поне всеки един от тях продължава да ни радва с песните си, албумите си. Да, всеки го прави сам вече, но пак е нещо.
Зейн или го има или го няма. Напоследък никак не се появява.
Поне се появява в снимките на Джиджи от време на време и тогава го виждаме. Благодарни сме на Джиджи поне за това.

Аз предлагам да се опитваме да си мислим, че все още живеем в 2013-2014, когато всичко беше перфектно. Без глупостите около Корона вируса, карантина, пожари и най-вече One Direction заедно радвайки ни с абсолютно всичко.
Да гледаме старите им концерти, дневници, представянето им в X-factor и като цяло всички щуротии и да забравим за 25.03.

Винаги ще ги обичам и както Хари каза, че ще пеят дори в инвалидни колички аз си обещавам, че ще ходя на техен концерт дори с внуците си.
(Е как иначе. Да не ходят на концерт на дядо си).
Тааа обичкам ви и лекааа!

One DirectionWhere stories live. Discover now