שינה זה הדבר הכי כיפי בעולם אתה פשוט שוכב על המיטה ולא עושה כלום אני מקווה שיום אחד תיהיה עבודה כזאת שכל מה שאתה צריך לעשות זה לישון ואם כבר יש עבודה כזאת אז תודיעו לי!.
דלת חדרי נפתחה "נואל קום כבר לבית ספר אתה תאחר" זיהיתי את קול אימי אך עשיתי את עצמי ישן כדי שתעזוב אותי בשקט, יש היום מבחן שבכלל לא למדתי אליו ואין סיכוי שאני ילך כדי לקבל אפס.
כאילו רציני בישביל מה אני הולך לבית ספר? כדי להוציא אפסים? אני בכלל לא לומד אז בשביל מה לטרוח לקום מהמיטה כל כך מוקדם כדי לחזור אחרי 7 שעות של חוסר למידה?
פתאום השמיכה נמשכה מימני זהו עד כאן אין שום סיכוי שאני הולך לישתוק על זה "אני רוצה לישון!!!" צעקתי על אמא שלי או כך לפחות חשבתי...זה היה ג'ימין.הוא היה נראה דיי מופתע ואני אפילו מופתע מעצמי אני בדרך כלל לא צועק זה קורה לעיתים נדירות שהעצבים שלי ממש מגיעים עד לשמיים .
"אני מצטער ג'ימין לא התכוונתי לצעוק עליך" הצטערתי וחיבקתי אותו חזק
"זה בסדר"הוא נשק לראשי נשיקה ארוכה
"רק רגע" דחפתי אותו ממני והוא כמעט נפל
"לא רבנו אתמול או שאני לא זוכר טוב?" התיישבתי על המיטה מנסה להזכר זה לא שיש לי זיכרון גרוע זה.. אני לא בן אדם של בוקר.
"אנחנו לא רבנו רק היה בינינו ויכוח על לראות בובספוג או קסם של הורים זה הכל" הסביר והתיישב על המיטה לידי הוא שלח את ידו ללטף את ראשי העפתי את ידו ממני והוא היה נראה מופתע בפעם השניה היום ואוו אני בן אדם ממש לא צפוי אה?!
"אני לא מתכוון לזה טיפשון... כאילו גם על זה אני כועס ואני עדיין מחכה לפיצוי אבל התכוונתי ל..." הסתכלתי על השעון השעה הייתה 8:40 איזה יופי אנחנו מאחרים " לא משנה נמשיך אחר כך את השיחה הזאת כרגע נתמקד באך לא לאחר לשיעור השני" תפסתי את ידו והתחלתי לרוץ איתו למטה , ירדנו מהר במדרגות ואפשר להגיד שכמעט נפלנו אבל היי למי אכפת אם זה היה קורה לא היינו צריכים ללכת לבית ספר והיינו יכולים לאכול נוטלה ולעשות מרתון של בובספוג ואוו חלום חיי."רגע נואל חכה שניה..." ג'ימין קטע את מחשבותיי "אין לנו זמן לדיבורים אנחנו מאחרים" המשכנו לרוץ, הסתכלתי מזווית עיניי וראיתי את אמא שלי ואחותי צוחקות... מה כל כך מצחיק?
הסתכלתי על ג'ימין הוא היה נראה דיי רגיל היום טוב חוץ מעצם העובדה שהוא החליף בושם שגורם לי לרצות להסניף אותו כל היום.. לא לחשוב כחול! לא לחשוב כחול!!.
הסתכלתי על עצמי ואני נראה בסדר גמור אולי..הרחתי את עצמי בזהירות שלא יראו מממ אין לי ריח רע אז למה לעזאזל הם צוחקות עלינו?
"נואל" ג'ימין קטע את מחשבותיי
"מה ג'ימין מה?" נעצרנו והסתכלתי לתוך עיניו
"אתה לא שם לב שעוד שניה אתה יוצא מהבית לבוש רק בחולצה ובוקסר כאילו באמת אם אתה רוצה להבין את עצמך אז לא על חשבון הגוף ששיך לי?" הוא בחן אותי והתחיל לצחוק.
אוקיי זה הדבר הכי מביך שקרה לי בחיים , התחלתי להסמיק בלי יכולת לישלוט בזה, רצתי למעלה להחליף לבגדים נרמאלים. "תחכה לי פה ג'ימין" ובלי לחכות לתשובה עליתי למעלה להחליף בגדים שמתי חולצה ורודה וג'ינס קרעים שחור.
*הטלפון שלי צילצל*
☠עדי bff☠
"הלו""אתה יודע שאתה מאחר?"
"ממש גילית לי את אמריקה"
"שמחתי לגלות לך את זה וכבונוס אתה מוזמן לשאול אותי כל הזמן שתרצה""כל מה שאני רוצה?"
"כן כל מה שתרצה"
"אוקיי אז תני לי לנחש את התקשרת או כדי לבדוק אם שכבתי עם ג'ימין או כי משעמם לך בשיעור היסטוריה האם אני צודק?"
"נואל?"
"כן?"
"אתה יודע שאתה ממש חכם? איך יכולת לגלות את הסיבה שלשמה התקשרתי אתה מכשף או משהו בסגנון?"
"לא אני לא מכשף הסיבה שאני יודע את זה, זה רק בגלל שאני מכיר אותך כבר 17 שנה אז אפשר להגיד שאני גאון כשמדובר בך"
"וואו נואל אתה ממש מרגש אותי עוד שנה יורדות לי דמעות"
"טוב אני צריך ללכת נמשיך את כל הדרמה קווין אחר כך ,ביי"
"ביי"
~~~~~~~סיום שיחה~~~~~~~
לקחתי את התיק וירדתי מהר למטה
"יאללה ג'ימין בו נצא..." תגידו לי שאני מדמיין ואמא שלי לא מראה לחבר שלי את תמונות הילדות שלי "אמא מה את עושה אנחנו מאחרים" ניסיתי לקחת מהם את האלבום אבל אין לי סיכוי זה שניים נגד אחד.
"נואל ממש יפה לך סלפי טוסיק" ג'ימין גיכך והראה לי את התמונה "דווקא את זאת הראת לו?" אני אוהב את אמא שלי והכל אבל יש גבול!
"מצטערת הייתי חייבת לשתף אותו ביופי הכובש שלך" אמרה וכמה ציחקוקים יצאו מפיה
"יותר נכון את התחת הכובש שלו" אחותי היתה חייבת לומר את הערה הזאת ג'ימין ואימי צחקו
"חה חה ממש מצחיק , אני שמח שנהנתם ליצפות בטוסיק שלי זה ממש מחמיא לי" אמרתי והתחלתי לדחוף את ג'ימין לדלת הכניסה "ביי אמא" נתתי לה חיבוק
"ביי נואל" חיבקה אותי בחזרה.כשאני וג'ימין סוף סוף יצאנו מהבית הדבר הראשון שעלה לי לראש זה..." איך אתה מתכוון לפצות אותי על זה שהיינו צריכים לצפות בקסם של הורים ולא בבובספוג?" לקח לו כמה זמן לחשוב , אחרי הכל אני מצפה לפיצוי הולם
"אני יחשוב על דרך כלשהי אל תדאג" הוא התקרב אליי והחזיק בידי
"יופי כדי לך" חייכתי , פתאום הרגשתי קצת מוזר כאילו מישהו מסתכל עליי הסתכלתי לצדדים ו...
YOU ARE READING
השולט והנשלט
Romanceג'ין תפס בחולצתי והרים אותי למעלה עד שרגליי כבר לא נגעו בקרקע, ניסיתי להדוף אותו אבל...איך שמוק כמוני יצליח להדוף קפטן של נבחרת כדורגל?. התחלתי להניע את רגליי במטרה לפגוע ולבעוט בו אבל זה לא עבד והוא כתגובה רק חייך , ניסיתי לפנות להגיון שלו ולדבר אי...