Kada smo stigli na odredište prvo što sam pomislila bilo je da me netko za**bava. Ispred mene nalazila se velika kuća koja je više izgledala kao neki dvorac, vila ili nešto slično. Bila je svijetlo plava sa bijelim obrubima oko vrata i prozora. Na prozorima su stajale posude (saksije, petnjaci) sa cvijećem. A ispred kuće nalazio se veliki vrt u kroz koji je tekao maleni potočić. Mnogo ruža, karanfila, ivančica, narcisa, tulipana i ostalog cvijeća nalazilo se tik uz kuću te je sve izgledalo kao neki malo manji dvorac iz bajke.
Kada smo ušli unutra još sam se više iznenadila na samom ulazu u hodniku nalazile su se velike, metalne, crne stepenice koje vode na kat (sprat), pored njih bila su velika drvena vrata a tamo se nalazila kuhinja. Velika kuhinja u kojoj se nalazio veliki drveni stol, drvene stolice, i iako je sve izgledalo poprilično antikno (staro) nalazila se tu i sva najmodernija oprema, npr perilica posuđa, napa, i sve ostalo. Iz kuhinje su vrata vodila u ostavu gdje se nalazilo mnogo kutija, poneka boca vina ili nečeg drugog, te nekoliko staklenki u kojima je bilo nešto za što nisam znala što je. U spavaćoj sobi dočekalo me još veće iznenađenje. Na sredini sobe nalazio se veliki drveni krevet sa tendom (onaj što ima iznad nekakvu zavjesu) sve je bilo uređeno na neki starinski način i to mi se svidjelo. Izašla sam iz spavaće sobe krećući se polako prema dnevnom boravku u kojem je stajala velika kožna kutna garnitura, regal na čijim je policama stajalo nekoliko knjiga, cd-ova, te set kristalnih čaša različitih oblika i veličina.
Na sredini sobe bio je maleni stakleni stolić na kojem je stajala bijela koverta s mojim imenom. Polaganim koracima stigla sam do stolića i drhtavim rukama uzela kovertu polako je otvarajući.
》Draga Stella!
Prvo što želim je poželjeti ti dobrodošlicu u tvoj novi dom! Nadam se da ti se sve sviđa no ako ipak nešto nije po tvom ukusu obrati se svom zaštitaru (moglo bi se reći i čuvaru ali ovo nekako bolje zvuči) čije je ime Paul, on će ti nabaviti sve potrebno. Nadam se da si vidjela svu onu odjeću i obuću te kozmetiku u svojoj sobi u ormaru. Imam nekoliko pravila koja ćeš morati poštivati i sve će biti uredu.
PRAVILA
1. SVAKIM DANOM OSIM SUBOTE I NEDJELJE MORAŠ ČITATI. (Paul će ti donjeti knjige)
2.SUBOTOM I NEDJELJOM MORAŠ NOSITI HALJINE (Subotom crvene ili crne a nedjeljom sama biraš boju)
3.IMAŠ PRAVO IZABRATI DVA DANA U TJEDNU ZA SHOPPING, ŠETNJU ILI NEŠTO TREĆE POD UVIJETOM DA PAUL IDE S TOBOM. (Osim subote i nedjelje)
4.VJEŽBATI ĆEŠ 6 DANA TJEDNO PO 3 SATA POSLATI ĆU TI TRENERA A U PODRUMU JE TERETANA.
5.U SVAKU PROSTORIJU U KUĆI TI JE DOPUŠTEN ULAZ OSIM U POSLIJEDNJU PROSTORIJU SA LIJEVE STRANE NA KATU (Spratu).
6.PAUL ĆE TI DONJETI DOKUMENTE TE ĆEŠ PROMJENITI SVOJ IDENTITET TAKO DA VIŠE NEĆE POSTOJATI STELLA SMITH VEĆ SARAH PAYNE. NE PITAJ ZAŠTO. SVA OSTALA PRAVILA NAUČITI ĆEŠ TOKOM VREMENA KOJE PROVEDEŠ OVDJE.
Nadam se da ćemo se lijepo slagati.
Xxx
A/N
Uh... novi nastavak uskoro! Bye
KAMU SEDANG MEMBACA
Secret Diary..../Niall Horan FF/ Croatian
Fiksi PenggemarNa dan svoga vjenčanja Stella Smith saznaje da je trudna i njenoj sreći nema kraja. No nakon samo nekoliko dana njenu sreću prekida saznanje kakav je zapravo čovjek za kojeg se udala.... Kada sazna samo mali dio Theove naravi, pokušava pobjeći...No...