Nový domov?

31 1 3
                                    

,, Cože?"odpověděl jsem zaraženě.
,, No jestli bys nechtěl bydlet se mnou v hájovně. Bydlím tam sám a společnost by se mi šikla. Vím že..."nedořekl větu, protože jsem mu skočil do řeči.
,, To byste pro mě vážně udělal?!"
,, Vím, že bych tě měl spíš předat zpátky sirotčinci, ale chápu že když jsi od tamtud utekl, tak je to to poslední místo kam bys teď chtěl. Nemám pravdu ?"
Úplně mi četl myšlenky.
Místo odpovědi se mu ode mě dostavilo silné obejmutí.
Byl jsem překvapený, tím co mi právě oznámil, ale byl jsem štasný jako nikdy.
,, Beru to jako ano, " odpověděl s úsměvem na tváři:,,tak pojď ukážu ti, kde budeš teď bydlet."
Pořád jsem se z toho nedokázal vzpamatovat. Jaký člověk můžete vzít k sobě někoho, koho právě poznal? Přišlo mi to zvláštní a trochu pozdezřelé. Ale řekl jsem si, že mě asi konečně potkalo štěstí.
Celou cestu jsme si neřekli ani slovo, protože jsem byl z té novinky úplně vedle.
Ale pak to, už trochu nepříjemné, ticho přestalo, když řekl:,, Tak a jsme tady!"
Podíval jsem se před sebe a uviděl menší dřevěnou hájenku.
Když jsme vešli dovnitř vypadala trochu staromódně, jestli víte jak to myslím, ale útulně.
,, Bydlí tady někdo s vámi ?"zeptal jsem se trochu nesvůj, když jsem uviděl dvě postele a zároveň si vzpomněl na větu co mi před tím řekl.
,, Ne ne bydlím tady sám...už pěkných pár let."řekl to s lehkým povzdechnutím.
,, No... nemáš hlad?"
Lehce jsem přikývl.
,, Tak se zatím najez, vybal si a trochu se taky jak se říká zabydli. Mě zatím čeká ještě nějaká ta práce": hodil si přes rameno tašku a chystal se k odchodu. Jenže se zarazil a zeptal se:,, Promiň, ale jak že se vlastně jmenuješ?"
,, Jack a jak vy ? Nebo jak vám mám říkat "zeptal jsem se.
,, Říkej mi George a hlavně mi nevykej."a odešel.
Já si zatím vybalil věci z tašky a chystal se najíst. Otevřel jsem lednici a vy třetině do ní nahlédl. Tolik jídla jsem v životě asi ještě neviděl. Jak jsem se tak do ní díval zakručelo mi v břiše. Tak jsem vytáhl jogurt a s chutí se do něj pustil.

Ahoj tenhle díl jsem se pokusila udělat trochu delší tak snad se vám líbil ;)♥. Názory mi můžete psát do komentářů, budu ráda.  

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 10, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ZvířeKde žijí příběhy. Začni objevovat