1.Bölüm: 'Birthday Gifts'

598 14 6
                                    

30 OCAK 2014

"Olivia hadi kalk artık, yeter uyudun. Daha alışveriş merkezine gidip doğum günü çocuğuna hediye bakacağız."

Ani bir sarsıntıyla gözlerimi açmaya çalışırken; aynı zamanda Hailey'in aptal sözlerini dinlemek zorundaydım. Bana Olivia ismiyle hitap edilmesini sevmediğim için her sabah beni kaldırırken o ismimle bana sesleniyordu. Böylece hemen uyanıyor, uykumu Hailey sayesinde açmış oluyordum. -Evet, beni her sabah sanki annemiş gibi kaldırıyordu.-

"İlk olarak bana Olivia diye hitap etme. Her sabah seni uyarmama rağmen hala o isimle hitap etmenden gerçekten sıkıldım. Hem ne doğum gününden bahsediyorsun?" yorganıma daha sıkı sarılırken sormuştum.

"Nasıl bilmezsin? Seni rezil. 2 gün sonra Harry Styles'ın doğum günü!" Harry Styles?

"Harry Styl-"

"Benim sana günlerdir bahsettiğim çocuk hani. Kıvırcık, güzel gözleri olan.." sözümün kesilmesinden nefret ettiğimi daha önce söylemiş miydim? Ah, pekala.

"Anladım da sen tek başına gidebilrsin, Hailey. Beni lütfen devreye sokma. Son yaşananları unutma. Hem sen bu çocuğu gerçekten seviyor musun ki?"

"Tanrım, kıçıkırık Jack'ten bahsediyorsun? Ben o partiyi senin için istemiştim. Yıllardır boş boş geziyorsun. Seni koruyan, gerçekten seven birisine ihtiyacın var. Bunu sakın unutma. Şimdi o koca kıçını kaldır ve kalk. Ben kahvaltı hazırlamaya gidiyorum. O zamana kadar gel sonra hediye almaya çıkacağız. İtiraz istemiyorum."

Bir şey söylememe izin vermeden hızlıca gitmişti. Ah, tanrım.. neden sürekli böyle yapıyordu: yapmak zorundaydı!? Yavaş hareketlerle kalkarak banyonun yolunu tuttum. Sanırım sıcak bir duş iyi gelecekti.

***

"Hailey bir daha senin asla alışverişe çıkmayacağım, yemin ederim." Biraz sesimi yükseltmiştim. Çünkü gerçekten çok yorulmuştum. Yorulduğum için sinirlendim ve bu yüzden sesimi yükselttim. Neyse.

"Tamam Alyssa bitti işte. Hediyelerimizi de aldık. Umarım ona aldığım kazağı beğenir ve bedeni ona tam olur." Ben gömlek; Hailey kazak almıştı. Mağlum: havalar soğuk.

"Merak etme Hailey, beğenir. Eğer sen ona sıcak bir gülümseme ile birlikte hediyeyi verirsen anlamlaştırırsın. Sıcak bir gülümseme insanlara her zaman için güven verir ve böylece aranızda arkadaşlık başlar. Neyse dostum, ben yatacağım. Çok yoruldum bugün sana iyi geceler."

Odamın yolunu tuttuğumda Hailey'in iyi geceler dediğini duymuştum.

***

Sıcacık yatağıma yattığımda bugünü düşünüyordum. Hailey fena halde Harry'yi seviyordu. Yoksa saatlerce alışveriş merkezinde turlamazdık hem de aynı yerleri. Hailey benim en yakın dostumdu. Annemlerle ayrı yaşamama rağmen onları bana hiç aratmadı. Çünkü o gerçekten çok iyi bir arkadaş onu gerçekten çok seviyorum dostluğumuz hiç bozulmasın.

Annemler demişken; yarın onları aramam gerektiğini aklıma not ettim ve onları aramam gerektiğini aklıma not ettim ve kendimi sıcacık uykunun kollarına attım.

MERHABA BEBEKLERİMM. :) 1. BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM! HİKAYENİN KURGUSU ÇOK FARKLI. ZAMANLA AÇIĞA ÇIKACAK. YENİ BÖLÜMÜ YİNE BİRKAÇ GÜN SONRA KOYACAĞIM. MULTIMEDIA'DA ELLEN PAGE YANİ HİKAYEDEKİ ALYSSA OLIVIA HYRA

Bol vote ve yorumlarınızı bekliyorum. xx

Remorse. || Harry Styles Fanfiction || -DÜZENLENİYOR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin