SELAM BEBEKLERİM! BEN GELDİM. BİLİYORUM GEÇ OLDU BU YÜZDEN UZUN BİR BÖLÜM YAZDIM. OKULLARDAN DOLAYI BİLGİSAYARA GEÇİP YAZAMAMIŞTIM. BÖLÜM HAZIRDI. MULTİMEDİA'DA Bella Thorne YANİ Hailey Jorden VAR.
UMARIM BEĞENİRSİNİZ İYİ OKUMALAR. Xx
Yeni bölüm daha çabuk gelecek! :)
Her sabah olduğu gibi bu sabahta Hailey'in kaldırmasını bekliyordum ki, bu sefer öyle olmadı. Çünkü evi müthiş derecede son ses müzik sarıyordu ve her an komşular şikayete gelebilirlerdi.
Normalinde Hailey'e küfretmem gerekiyordu ama şarkı seçimi şuan ki en favori şarkı olduğu için bir şey yapmadım.
Gerinerek yataktan kalktım. Yüzümü bile yıkamadan Hailey'e bakmaya gittim. Beni kendisi kaldırmalıydı. Müzik açarak değil. Kesin bir şey vardı.
"Hey, Hailey günaydın."
"Sanada günaydın Aly. Sana çok iyi bir haberim var."
"Evet, nedir?"
"Yıllardır hayal ettiğimiz gibi bir iş buldum. Ikimizinde aynı yerde çalışabileceği şirin bir kafe, 2 sokak yanda."
Ne, bir saniye? İş mi? Yıllardır hayal ettiklerimiz yavaş yavaş gerçekleşiyordu. Bu Tanrı'dan bir mesaj olabilir miydi? "Hailey sen ciddi misin?"
"Evet cadı, ciddiyim. Bu konu hakkında asla şaka yapmam biliyorsun." kahkalarımıza Sia-Chandelier eşlik ederken Hailey'e sıkıca sarıldım. Benim için her türlü şeyi yapıyordu. Ancak ben onun için hiçbir şey yapamamıştım. Bu bana çok koyuyordu. Kendimi sürtük gibi hissediyordum. Ondan yararlanıyormuşum gibi.
Burnumun sızlamaya başlaması ağlamaya başlayacağımın habercisiydi. Hailey'den ayrılarak doğruca banyoya gittim. Güzel bir duş alacak ardından annemi arayacaktım. Belki sonra kahvaltıyı hazırlardım. Kahvaltıyla aram olmadığı için kahvaltı hazırlamayı da sevmezdim. Pijamalarım ve iç çamaşırlarımdan kurtularak hızlıca suyun altına girdim. Suyun ılıklığı uykumu açıyor; beni rahatlatıyordu. Çikolatalı duş kremimi sürüp ondan da arındıktan sonra duştan çıktım. Banyo mis gibi çikolata kokuyordu.
Mutfağa gitmeden önce son model telefonumu elime aldım ve annemin numarasını tuşladım. 4. çalışta açtı. "Günaydın Aly." sesi uykulu geliyordu. Bu saatte annemin uyuyacağını düşünmeliydim. Ne diye şimdi arıyordum ki daha geçte arıyabilirdim.
"Günaydın meleğim. Sanırım uyandırdım. Özür dilerim sadece seni çok özlemiştim ve sesini duymak istedim."
"Sorun değil Aly bende seni bugün arayacaktım. Bende seni çok özledim. Keyfin yerinde mi?"
"Evet anne. Biliyor musun Hailey bir iş bulmuş. Hani çocukluğumuzdan beri hayalimizdi ya bir kafede çalışmak işte aynen öyle bir iş."
"Ah, Olivia bunun uygun olmayacağını kaç kere konuşmuştuk." Niçin böyle yapıyordu ki? Benim mutluluğum onun mutluluğu değil miydi?
"Anne böyle yapma ben artık büyüdüm. Kendi başımın çaresine bakabilirim."
"Peki Aly. Ama konu burada kapanmadı. Şimdi kapatıyorum sonra seni yine ararım." Annem böyle davrandığı için ona çok sinir oluyordum bazen.
"Oliviaaaaaa hadi gel kahvaltı." düşüncelerimden sıyrılarak mutfağa gittim. Sofra yine çok güzel gözüküyordu. Karnımdan guruldama sesleri yükseldi ve dayanamayarak ben de sofraya oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remorse. || Harry Styles Fanfiction || -DÜZENLENİYOR-
Fanfic"Kovuldunuz Bayan Hyra! Size kaç kere söylemiştim bu kafeye sarhoşların giremeyeceğini, aksi taktirde kavulacağınızı. Eğer bu kafenin sahibi bensen benim kurallarım geçerlidir; siz ergenlerin değil! Şimdi çıkın bu kafeden! Hemen! Bir daha gelmemek ü...