__GİZEMİN AĞZINDAN __
Bugün sabah pencereden süzülülen güneş ışınlarının yüzümü gıdıklamasıyla uyandım.
Arzu odasında horul horul uyuyordu.
Ben kendi odamı düzenlemeye başladım.
İlk önce eşyalarımı yerleştirip MJ posterlerinden bir kaç tane astım .Sonra kahvaltı yapmak için mutfağa indim.
California da kaldığım sürece Michael Jackson'u bulmak için yoğun bir araştırma yapmaya karar verdim .
Kendime meyveli salata yapıp televizyonun karşısına geçtim.
Rastgele bir kanal seçip tüm ekrana yayılan "Leaving Neverland" yazısını gördüm.Öfkeyle yüzümü buruşturdum.
Demek burada da izleniyordu.
"Allahım bu yalanlar ne zaman bitecek" deyip televizyonu kapattım.Arzunun yatak odasına gidip uykucuyu uyandırmaya çalıştım ama ne değer !
Yanında bomba bile patlarsa uyanmaz o.Hava almak için telefonumla kulaklığımı alıp yürüyüşe çıktım.
Koşarken "Slave to the rhythm" şarkısını dinliyordum ve bir gök gürültüsü duydum Mükemmel(!) şimdi de yağmurun altında ıslanmak vardı öyle mi ?!
Yağmur başlamadan eve gelmeyi başardım.
Ama içeri girdiğim zaman Arzuyu salonda telefonuna korkuyla baktığını gördüm.
"Ne oldu ?'' diye sordum.
Arzu " Moonwalker gurubu..." diye fısıldadı.Derin bir nefes alıp " Bir kişi moonwalker gurubunun şifresini kırıp girdi ve bize MJ araştırmasını bırakmamızı söylüyor." dedi.
Birden Gizemin telefonuna bir mesaj geldi.📞
Gizem telefona baktığı zaman kaskatı kesildi .
Poster asarken,yürüyüş yaparken,ve Arzuyla konuştuğu sırada çekilen fotoğraflar vardı.
Altına da " İşe bulaşmayın!!! " diye bir not bırakmıştı.Arzu korkuyla fısıldayarak " O her kimse evin yakınında olmalı . " dedi.
Ve Arzunun telefonu çaldı
Arayan belirsiz numara...telefonu tedirginlikle açtık.
Hırıltılı bir ses " Araştırmayı bırakın Michael'i bulamazsınız ! O bizim elimizde eğer bize uymazsanız kendinizi bağlı bir şekilde karanlıkta bulursunuz." deyip telefonu kapattı.
Ben telefonu öfkeyle koltuğa fırlatıktan sonra yumruklarımı sıkıp
" Bu ciddi bir iş eğer biri Micheal'a zarar vermeye çalışırsa bor moonwalker olarak bunu engellememiz gerek ! Yarından itibaren gurubumuzdaki California'daki moonwalker'leri toplayıp önemli bir konuşma yapmamız gerek "
dedim.
Sonra da ikimiz de uyuduk.
Gecenin geç saatlerinde su içmek için mutfağa indim evin dışından garip sesler geliyordu. Hemen pencereye koştum dışarıda ay ışığının altında bir karaltı duruyordu.
Anlamsız bir şeyler söyledikten sonra koşup gitti.Yatağına geri dönüp gördüklerime bir anlam vermeye çalışırken uyuyakaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💞MOONWALKER KALBİ💞
DiversosSadık bir moonwalker kalbine sahip olan Gizem , arkadaşı ile birlikte Amerika ya gidip Michael Jackson'u esir tuttuğu bir gurup insandan kurtarıp onunla dost olur . Ama bu dostluk yavaş yavaş aşk'a dönüşür. Nefes kesici romantik bir macera sizinle...