____GİZEMİN AĞZINDAN____
Bugün Michael öğle yemeğinde biraz gergindi.
Ona ne oldu diye sorunca kem küm ederek "Benimle birlikte ailemi ziyarete gelir misin?"
Ben neşeyle "Tabii gelirim " dedim.
Biraz duraksayarak " Orada Lisa olmayacak değilmi?" diye sordum.Hayır o artık benim ailemden sayılmıyor.
Ve sana bir şey yapamaz.;)Akşam hazırlanıp Jackson'lara gittik.
Katherine,Janet ve Michael'in kardeşleri beni sevinçle karşıladılar.Hep birlikte akşam yemeği yedik.
Joe Jackson nedense bana biraz garip bakıyordu.
Beni bir köşeye sıkıştırıp "Ne yapıyorsun sen?! Michael'a dokunma zaten senin yüzünden Lisa ile ayrıldılar!!"
Ben ona hayretle bakıp " Joe bey kusura bakmayın ama Michael istediği kızı sevebilir hep Lisa yı sevecek değil yani 😑" deyip yoluma devam ettim.
Joe arkamdan " sen yabancısın!(Türksün)" dedi.
Bunlara türk görünce ne oluyor acaba ya (!) 😕
Hışımla dönüp " Michael senin çocugun olamaz! O ırk ve dil ayrımı yapmıyor ! Etrafındaki insanlara saygı ve sevgi besliyor! Sen öyle mi sin?!" deyip ona alayla baktım .
Joe bana sırıtarak " o öyle olabilir ama ben onun gibi saf değilim" dedi.
Öfkelendiğimi hissediyorum.
Göz Rengim kan kırmızısına sesim ise hırıltıya dönüşüyordu.
Tıslayarak "Yaklaşma bana ! Pişman olursun!" deyip
Çok geç olmadan oradan uzaklaştım sakinleşmeye çalışıyordum.
Bu günü de kirizimle berbat edemezdim..Salona geri dönüp Michael'in yanına oturdum.
Mike bana neşeyle gülümseyip elimi tuttu.Joe ikimize öfkeden kıpkırmızı olmuş sıfatıyla bakıyordu.
_____MİCHAEL'İN AĞZINDAN_____
Janet ile dışarıda konuşurken dayanamayıp
"Ah Janet Gizemi ne kadar sevdiğimi bilemezsin ^_^" dedim.J: Lisadan artık kurutulmuş oldun Mike XD
M: Janet yaa :) O beni sevmemişti ki zaten 😑
J:Gizemi çok seviyosun öylemi? :-D
M: Evet o çok her yönü ile çok iyi bir kız.^_^
Janet neşeyle "Düğün ne zaman " diye sorunca yediğim kurabiye boğazıma kaçtı.
Öksürüğüm bitince "Eee..biz bunu daha konuşmadık..." dedim.
Janet yanaklarını şişirip kaşlarını çatarak
bana baktı.
Bende "Şu an daha çok erken..zamanı gelince konuşuruz." deyip sırıttım.____GİZEM'İN AĞZINDAN____
Saat geç oldu eve dönmeye hazırlanıyorduk.
Michael'in kardeşlerine,Janet'a ve Katherine'ye sımsıkı sarıldım.
Joe'nin elini ayıp olmasın diye sıktım.
O bana böcekmişim gibi bakıyordu ama ben görmezlikten gelip herkesle vedalaştıktan sonra Mike ile eve giderken onun elini tuttum gözlerinin içine bakarak " Bu dünyada bizi hiç kimse ayıramaz"deyip yanağına bir öpücük kondurdum.💋❤💋❤💋❤💋❤💋❤💋❤💋❤💋❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💞MOONWALKER KALBİ💞
DiversosSadık bir moonwalker kalbine sahip olan Gizem , arkadaşı ile birlikte Amerika ya gidip Michael Jackson'u esir tuttuğu bir gurup insandan kurtarıp onunla dost olur . Ama bu dostluk yavaş yavaş aşk'a dönüşür. Nefes kesici romantik bir macera sizinle...