Cu un an în urmă:28 iunie 2017
Ora-16:20
"Vreau sa vorbim"
"Bine,iubire,spune-mi ce vrei să îmi spui"
"Hai mai bine să ne vedem undeva"
"Ok,alege tu locul si ne vedem"
"Cafeneaua de lângă liceu,te astept într-o ora"
"Aha,voi fi acolo"Cea cu care tocmai am vorbit a fost scumpa mea,Mia.Ea e cea cu care am o relație de un an și șapte luni.O iubesc mult si nu vreau să o pierd,desi de ceva timp se poarta foarte ciudat,e agitată si simt ca îmi ascunde ceva.Poate e doar în imaginația mea...Totuși,nu vreau sa îmi imaginez alte lucruri care se pot adeveri.Ajung la cafeneaua propusă de Mia.In timp ce o aștept pe aceasta si îmi comand un fresh de portocale ,mă gândesc la cum a decurs relatia noastra.Sincer să fiu niciodată nu am avut momente în care să nu mai am sentimente față de fata asta cu ochi albaștri ,pistruiata si parul acela blond cu puține șuvițe negre.Am clipe din viața când pot spune că îmi pierd timpul gandindu-ma la momentul despărțirii noastre ce sper sa fie intr-un viitor foarte depărtat.Dupa vreo 10 minute o văd intrând în cafenea si după cum observ e foarte grăbită..si nu numai atât..are cearcăne si e foarte obosită..cred.Probabil nu a dormit bine astă-noapte??Cel mai posibil.
"Hey" o salut eu si zâmbesc în timp se ea trage un scaun de la masa alăturată si se aseaza"
"Buna.."
"Si..vrei sa comanzi ceva?"
"Nu,mersi,oricum nu vom sta mult la discuții.."
"Oh..atunci poți începe să îmi spui motivul pentru care m-ai chemat aici si nu ai putut să îmi spui la telefon"ii zic eu calm ,curiozitatea inundandu-mi mintea.
"Uite care e treaba..Aceste luni în care am fost împreună au fost minunate și ne-am simțit bine,dar..
"Dar?"
"Cred că e cel mai bine să ne despărțim"
"Sa ne despărțim?"
Cuvintele ei încă imi răsunau în cap,mintea mea nefiind în stare să procedeze informația ce tocmai mi-a transmis-o Mia.Haaa,si eu care credeam că relația noastră va tine mai mult timp..Dar se pare că m-am înșelat în privința asta.
"De unde ți-a venit ideea asta?" o întreb zâmbind crezând că a fost o glumă din partea ei.
"Nu te mai iubesc,Wooyoung"
"Glumești,nu?"
"Nu e nici o glumă,chiar crezi ca aș glumi cu asta?"
"Mai ști?Nu citesc gânduri"
"Pai,daca tu crezi ca e o glumă,sa îți fie foarte clar că nu e"
"Atunci?"
"Atunci ce?"
"De ce te despărți de mine?"întreb puțin mai rastit.
"Tu ai fost surd când am zis că nu te mai iubesc? Știi ca nu îmi place să repet de două ori același lucru"tipa ea la mine ,iar o mare parte din oamenii din cafenea se opresc din ceea ce fac să se holbeze la noi.
"Nu te cred"
"Ai face bine să ma crezi deoarece vorbesc foarte serios"
"Foarte bine,..Îți respect decizia ,dar spune-mi motivul adevărat de dragul lunilor în care am avut o relație,pentru ca nu cred nimic din tot ce ai spus.Nu ai cum sa uiți un om intr-o zi..."
"Si ce ai dori să îți spun ,Wooyoung??Ca am pe altcineva?Ca te-am uitat?Ca mi-a fost mila de tine sa te părăsesc,pana acum?Dacă nu ți-ai dat seama relatia noastră s-a stricat de multă vreme!Ce?Nu asta vroiai sa auzi?Nu asta ți-ai dorit?Nu ți-ai dorit să îți spun adevarul?Uite-l!!Acum de ce nu îmi răspunzi? Ce? Ți-a mâncat pisica limba? Si zi mersi că ți-am dat papucii fata in fata si nu prin mesaje!!îmi reproșează ea fără să se mai oprească .
"Opreste-te"ii zic eu calm si șoptit,fiindca nici glas nu mi-a mai rămas după toate cele aruncate.Am rămas perplex,simtiind cum fiecare cuvânt scos pe gură ei imi sageteaza inima ,simtiind cum toată durerea asta ma doboara.Unde a dispărut fata de care m-am îndrăgostit?Unde a dispărut îngerul acela frumos cu suflet cald,care acum nu il mai recunosc.Tot ce mai pot spune despre ea e faptul că s-a schimbat mult,transformandu-se din îngerul meu frumos intr-o nebuna cu suflet înghețat.Dupa ce am reușit intr-un final să percep cuvintele ei ,gura mea nu mai putea scote nici un cuvânt fiind socat.Ma ridic cat de repede pot de pe scaunul acela nu înainte de a plăti nota de plată.Plec de lângă Mia,lasand-o turuind în continuare ,nemaipasandu-mi de ce mai avea de zis.Am ajuns la o concluzie importanta:Am stat un an și șapte luni cu o nebuna fără pereche ,relatia noastră fiind una în care doar eu am știut să iubesc cu adevărat.
CITEȘTI
Give me a chance ||🖤Jung Wooyoung🖤
Teen Fiction"Ce dracu' ai cu mine de nu ma poți lăsa să-mi trăiesc viața liniștită??". "Eu??..Nimic" "Atunci?" "Atunci,ce?" "Te-am întrebat ce ai cu mine de nu ma poți lăsa sa-mi trăiesc viața liniștită fără ca TU sa îmi scoți peri albi?" "Pai... m-am î...