Bab 1

178 17 3
                                    

Baekhyun situation

Baekhyun seperti biasa.. Time lambat macam ni lah baru dia nak keluar ke sekolah. Dia ambil skateboard nya lalu menuju ke pintu. Tetapi seseorang menghalang laluannya. Iaitu hyung nya..

Kim Taehyung

Kim Taehyung: tolong betulkan tali leher.

Baekhyun memandang tali lehernya yg sengek. Dia tersenyum menampakkan sebaris giginya pada namja yg bergelarkan hyung itu. Manakala,Taehyung mendinginkan mukanya.

Byun Baekhyun: its okay,hyung! Baek dh lambat ni! Bye²!

Dia melintasi namja itu lalu mencium pipi kanan Taehyung. Membulat mata melihat kerenah adiknya.

Kim Taehyung: YAH!!!

Byun Baekhyun: morning kiss lah ,hyung!

Kim Taehyung: aishh.. Pabo!

"Fire~~~"

Taehyung mengangkat panggilan tersebut.

Kim Taehyung: wae?

Xxx: (bos!)

Kim Taehyung: cakap je boleh tak. Jangan nk buang masa aku,Jungkook!

Jungkook: (sekarang EXO attack adik,bos!)

Kim Taehyung: maksud kau.. Baekhyun?

Jungkook: (ye! Dan saya dapat tahu juga,mereka akan menggunakan seorang yeoja sebagai tebusan!)

Kim Taehyung: yeoja? Ada kena mengena dgn Baekhyun ke?

Jungkook: (tak silap saya, Baekhyun dan yeoja tu berkawan baik.

Kim Taehyung: cari maklumat tntg yeoja tu.

Taehyung terus menamatkan panggilan. Perasaannya kini berbuku² api kemarahan. Mana tak nya,kini mangsa EXO adalah adiknya yg tak bersalah.

Kim Taehyung: kau tahulah nasib kau EXO.

Suho situation

Suho: Sehun.

Sehun: apa??

Suho: kau nak gi sekolah,kan?

Sehun: tak lah. Gi dangdut.

Suho: aishh.. Betul² lah!

Sehun: ada nampak ke aku Hun pakai baju kilat²?? Tak de an.. Nampak ni pakai uniform nk gi sekolah lah!

Suho: tolong goda yeoja ni.. Tak silap aku.. Dia classmate kau.

Suho menghulurkan sekepimg gambar pada Sehun. Membulat mata Sehun apabila yeoja itu ada classmate nya juga deskmate nya.

Jung Eunji

Jung Eunji

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[OG] Cinderella In DangerousWhere stories live. Discover now