Bab 3

109 22 0
                                    


Byun Baekhyun Pov&Situation

Ntah,kenapa aku rasa harini macam hari yg terakhir untuk aku jumpa Eunji. Aku suka melihat senyuman dia sekali gus menghiaskan eye smile nya.

Iya,hubungan kami erat kerana eye smile nya

Flashback.

Mr.Kim Jong Kok: harini kita ada new student sila masuk!

Byun Baekhyun: anneonghaseyo. Naneun Byun Baekhyun ibnida.

Saat itulah kali pertama aku melihat eye smile Eunji juga Eunji adalah org pertama yg aku pandang didalam kelas itu kerana dia org pertama yg tepuk tangan sambil berdiri annoying,bukan?

Tapi aku suka. Rasa mcm diri ni di hargai sangat.

Tak lupa juga diikuti oleh pelajar lain. Aku beralih duduk disebelahnya. Ternyata dia seorang yg suka senyum.

Byun Baekhyun: hye. Saya,Baekhyun. Awk boleh panggil saya,Baek.

Jung Eunji: hai! Saya,Eunji.

Ternyata dia seorang yg mesra. Apabila dia senyum ia meraihkan eye smile yg comel

Byun Baekhyun: eye smile awk comel lah!

Jung Eunji: hahha.. Ye ke? Awk tipu je kan?~

Byun Baekhyun: aniyo. Seriously,eye smile awk cute sangat.

End flashback

Aku still pandang dia tgh cakap sambil mulutnya penuh dgn makanan. Comel

Byun Baekhyun: yah,pabo yeoja! Mengotor siak! Kau makan perlahan²,boleh tak?!

Jung Eunji: aish! Kau ni tak habis² nak cari pasal ngan aku,kan? Wae?

Byun Baekhyun: sbb aku takut suatu hari nanti dah tak ada org yg akan buat macam ni kat kau...

Jung Eunji pov

Byun Baekhyun: sbb aku takut suatu hari nanti dah tak ada org yg akan buat macam ni kat kau...

Kenapa nada suara dia macam betul² dia maksud,kan?...
Aku berhenti makan dan pandang dia penuh dgn tanda tanya.

Dia pandang aku.

Byun Baekhyun: tak yah lah pandang aku macam tu. Biasa kalau aku cakap macam tu,kau tak de touching macam ni,siak.. Asal??

Aku still pandang dia.

Byun Baekhyun: hahaha.. Kelakar bongok muka kau macam tu. Ahaha.. Aku gurau jer lah.. Ha alah touching gak ekh Cinderella aku ni..

Bapak arh!!! Aku ingat yeye lah dia maksudkan! Dasar Bacon!! Aku pandang dia dgn pandangan maut.

Jung Eunji: ishh.. Kau ni! Kalau kau tak de siapa nak jadi member aku?!

Dia tersenyum pada aku. Pelik arh?

Aku tersentak dia bangun tetiba cium dahi aku lama. Tetiba aku rasa ada air jatuh pada ubun² aku. Asal aku rasa macam aku nk nangis ni? Uljima,Eunji!! Janganlah nangis!

[OG] Cinderella In DangerousWhere stories live. Discover now