Bab 12

71 17 0
                                    


Eunji mer-round² rumah besar itu. Sesungguhnya dia berasa sangat bosan kalau ada Baekhyun sudah tentu Baekhyun buatkan dia ketawa dan hilangkan bosan dgn menyanyi.

Jinyoung hanya memerhatikan gerak-geri Eunji dari tadi. Dia mengeluh kerana dia rasa mungkin Eunji tidak tahu bahawa Baekhyun masih hidup.

Kang Daniel: Jinyoung! Jinyoung! Jinyoung!

Jinyoung lantas memandang empunya suara.

Bae Jinyoung: ada apa?

Kang Daniel: Tuan Kai datang!

Bae Jinyoung: bwoya?! Ketatkan kawalan bodyguard!

Kang Daniel: okay!

Jinyoung berlari menghampiri Eunji lalu menarik tangan Eunji kedalam bilik kawalan ketat.

Eunji masih terpinga².

>>Skip

Bae Jinyoung: maaf. Encik Kai tidak dibenarkan masuk lagi

Kai: hell! Kau ingat aku heran ke? Aku just nak jumpa Eunji jer.. That's all.

Bae Jinyoung: sorry. Saya takkan benarkan Encik Kai untuk berjumpa Cik Eunji.

Kai: how dare you!

Bae Jinyoung: yes! Saya hanya akan mengikut arahan tuan saya.

Kai: sampai sanggup abaikan noona kau? Woah.. Dasar tak kenang budi.

Bae Jinyoung: SHIT!!! DIA YG TAK MENGAKU DIA NOONA AKU,SO BUAT APA AKU NAK MENGAKU YG DIA NOONA AKU,SHIT!!

Membulat ke -10 org pengawal itu. Kerana ini merupakan kali pertama Jinyoung meninggikan suara.

Bae Jinyoung: puas?? Now,you may go.

Kai: kau me--

Bae Jinyoung: GO!

Akhirnya,Kai mengalah.

TBC

[OG] Cinderella In DangerousWhere stories live. Discover now