27.03.2019
Anabeth;
Yine o alarm sesi ile uyandım. Saat 7'idi ve hâlâ zamanım vardı. Ne olurdu ki Amerika'da okusaydım, saten insanlara dayanamıyorum birde güney Kore de okuma işi çıktı başıma.
Bir hafta daha daha insanlara dayanamam lazım daha sonra vampir akademisine gidicegim.
Artık hazırlanmam lazım...
(Media çanta hariç)Artık hazırım ve saçlarımı yaptım dışarıya çıkıp biraz alış veriş yapmam lazımdı. Şu an sevgilim beni kapının önünde bekliyor. Onun yanına koşarak gittim ve canım arabamı baştan aşağı bir süzdükten sorna arabama bindim. (Media arabanız)
Anabeth
Bebeğim beni özledin mi canım arabam. Şu an kendi arabamla konuşuyorum ve beni böyle gören bir kişi bana deli der gerçekten.Alış veriş merkezinde......
Anabeth: bayım bu elbise kaç won acaba? (Won Kore de para birimi imiş)
Adam: bu elbise 134won kızım.
Anabeth: tamam. Ben bunu ve su eteği alayım.
Adam: tamam buyurun kasaya odeyin lütfen.(Media)Kasiyer: buyurun efendim iyi günler dileriz.
Anabeth: şişede iyi günler efendim.Arabanın içinde.....
Anabeth
Şu an insanların nasıl bu kadar canlı ve mutlu olduğuna bakıyorum da benim ve bebeğim kadar uyumlu defiller. Bazı kadınlar pijama tarzı bir kıyafet ile dışarıda geziyor. Bir çocuk top oynuyor ve topu yola kaçıyor. Çocuk arkasından gidince karşıdan gelen arabayı fark etmiyor ve arabanın da durmaya hiç niyeti yok gibi görünüyor. Bir an çocuğun annesi bağırmaya başladı ve bende anı refleks olarak arabadan inip normal insan hızında çocuğa doğru koşmaya başladım ve çocuğu alıp kaldırıma atladim.Anabeth: hey biraz dikkatli olsana ya kıza bir şey olsaydı!!
Adam: benim suçum defil! Hem sen karisma!!
Anabeth: ne demek karışma?!! Ben bu çocuğun ablasiyim ve onu korumak benim görevim tamamı?! Hemen kadından özür dile ve burdan s*ktir git hemen!!Adam: tamam özür dilerim Hanım efendi.
Kadın: tamam sorun değil beyefendi.
Anabeth: şimdi git buradan hemen! Bir daha son fazla şehir içinde gitme!Anabeth
Adam gitti ve kadın bana minetter derecede bana baktı ve kızını alıp gitti..1 hafta sonra
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Anabeth
Evet bu gün okulumun ilk günü ve vampirler ile yaşayacağım bu zamana kadar derece bir arkadaşım oldu o da Jack idi ama o 8yil önce beni bırakıp gitti....
Artık hazırım ve aynadan son kez kendime bakıp evden çıktım.
(Media)vampir akademisinde.....
Anabeth: Office burası çok kalabalık ve bir sürü vampir kokusu var.
X: hey! Yardımcı olabilir miyim?
Anabeth: eee.. biraz yardım iyi olur. Bana müdürün yerini söyler misiniz?
X: tabiki de gel genç hanım.Müdürün odasına.....
Anabeth: merhaba efendim ben yeni öğrenci Anabeth Wilson bir dövüşçü ve dans öğretmenliği yapmıştım şu an 18 yaşımdayım ve burda okumak için buraya geldim.
Müdür: tabiki Anabeth sen buradaki vampirlerden çok ayrisin ve seni direk 12/A sınıfına alıyorum. Oğlum Jackson seni sınıfına götürsün aynı siniftasiniz.
Anabeth: efendim siz az önce Jackson mu dediniz??
Müdür: evet ne oldu bir sorun mu var?
Anabeth: hayır efendim Bir sorun yok. Size iyi günler.Anabeth.
Müdürün odasından çıkarken birine carptim ama bu koku bana çok tanıdık geliyordu bu koku..... bu ... Bu onun kokusu bu o evet bu o...... (Ne saçma bir cümle oldu bu böyle)Yeni bölüm yarın gelir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN VE BEN İKİMİZ AYRIYIZ...
VampireAnabeth; bir vampir 18 yaşına kadar insanların içinde yaşadı. Anabeth,artık insanların içinde yaşayamıyordu ve vampir akademisine gitme kararı aldı. Bu benim ilk hikayem ve bazı yazım yanlışları olabilir.