Pohled Sebastián
Ona je tak úžasná, moje nejlepší kamarádka na světě. Objal jsem ji pevně a šel konečně spát.
Vzbudil jsem se ve dvě odpoledne. Ona ještě spala, tak sladce spala. Jsem hrozně rád, že jsme kamarádi, protože jinak bych neveděl co dělat. Opatrně jsem se zvedl a šel do kuchyně. Po chvilce hledání jsem našel sklenici a napustil si do ní vodu. Koukal jsem se z okna, pil a pil, až nebylo co. Musel jsem na ni pořád myslet. Kdyby byl obrázek co se mi honí hlavou, vyobrazení mých myšlenek, byla tam Tina, jenom ona. Dal jsem si ještě jednu sklenici vody, a pak jsem začal dělat palačinky. To je to jediný co umím. Jsem takový talent na vaření. Udělal jsem jich celkem dost. Všechny jsem je namazal Nuttelou. Upřímně kdo nemá rád Nuttelu. Kdybych neměl Tinu strávil bych čas s Nuttelou. Usmál jsem se nad svojí myšlenkou. Přichystal jsem snídani na stůl a opřel se o pult.
Asi po hodině jsem to vážně nevydržel, musel jsem ji jít vzbudit. Otevřel jsem dveře, ona pořád spala. Lehl jsem si vedle ní. Začal jsem jí líbat na krku, pak se konečně vzbudila. Usmála se. " Měla bys vstávat, jinak ti vystidnou palačinky." " Ty si udělal palačinky?" Souhlasně jsem kývl. " Tak jdeme" řekla a vzala si na sebe moje tričko. Byla v něm tak sexy. Otevřel jsem jí dveře a nechal jí jít.
Pohled Kristiny
Když mě vzbudil došlo mi, jak moc ho mám ráda. Udělal mi palačinky. To bylo snad to nejlepší, co jsem kdy k snídani měla. Snídala jsem a koukala na něj, jak do sebe cpe jednu palačinku za druhou. Když jsme dojedli. Seděli jsem jen tak u stolu, já jen v jeho tričku a on v boxerkách. " Takže" uhm odkašlal si " jsme jenom kamarádi?" " Jo jsme kamarádi." Ujistila jsem ho. Usmál se, zvednul se ze židle. Umyl talíře a podal mi další sklenici džusu. " Tak dneska půjdeme surfovat souhlasíš?" napila jsem se a odpověděla. " To půjdeme, kdy?" "Teď" odpověděl. Vzal mě jeho studenýma rukama za pas. Sundal mě ze židle, postavil mě na zem a přitiskl rty k těm mým. Zmáčnul mi zadek, to mě donutilo poviskočit, obmotala jsem si nohy kolem jeho břicha. A on mě stále líbal. Naše jazyky si spolu hrály, ale žádný nevyhrával. Odnesl mě do pokoje a položil mě na postel. Uhm odkašlal si znova. " Kde máš plavky?" koukla jsem se na něj nevěřícně slovům, která právě vyslovil. " V třetím šuplíku můžeš mi nějaký vybrat, ale obléct si je zvládnu sama." " Pochybuju" zasmál se a já po něm hodila polštář. " Takže tanga, bikyny a co je tohle?" začal se smát. " Ježiš dělej už mi nějaký podej." Podal přesně ty co jsem čekala, takový modrý tanga za, které jsem se styděla, jen že je mám. A takovou normální rovnou růžovou podprsenku. Vzala jsem si ti tanga do ruky a řekla:" Proč zrovna tyhle?" "Protože jsou sexy." Aha a to je ještě neviděl na mě. Ne dělám si srandu. " Ale to pak nebudeš moc surfovat." Usmál se " Ale budu mít na očích tvojí prdelku, to mi stačí." Hodila jsem po něm další polštář, aby byl už konečně zticha. Když jsem se zvedla, tak mě plácnul přes zadek. Nenapadlo mě nic jinýho něž rařvat " Ty seš hovado!!!" " A ty sexy" dodal. Šla jsem do koupelny a převlékla se, odlíčila se a nalíčila voděodolně. Jsem trochu divná já vím.
Zkontrolovala jsem ještě svůj zadek, bože vypadala jsem jako děvka. Je mi to jedno, nikdo kromě něho tam nebude. Tak co řešit. Prošla jsem celým barákem až na pláž, dole jsem si ještě vzala ručník. Šla jsem za ním, seděl tam v rozpáleném písku, koukal na moře a byl jako vždycky neodolatelný.
"Jdeme surfovat nebo tady budeme sedět jako bábovky?" kouknul se na mě a pak na moře. " Kdo tam bude první je vítěz." Rychle jsem se zvedla a běžela do moře. Samozdřejmě, že jsem vyhrála, když jsem se vynořila pořád seděl a smál se mi. Mě se nikdo smát nebude! Vyběhla jsem z vody stejně rychle, jak se do ní vběhla. "Tak co jaká je voda?" Smál se. sedla jsem si mu na klín a obejmula ho. " Já nevím co si myslíš, jaká je?" naskočila mu husina a řekl: " Jestli je tohle ta voda tak má hezkej zadek." zkousl si ret, zkousla jsem si ho taky, otočila se, zvedla se mu z klína a zatwerkovala mu před obličejem a k tomu jsem dodala: "Nešahat."
Úplně jsem slyšela jak mu spadly ruce zpátky do písku. Došla jsem si pro prkno. Seděla jsem tam zády k němu, když mě stáhnul z prkna dolů. Když jsem se vynořila, koukla jsem se na něj s výrazem co si myslí, jakože dělá, to ho trochu dostalo. " Co jsem udělal?" nahodil nevinný pohled. " Ty nic tvoje tělo jo." Usmál se. " Co přesně udělalo moje tělo?" jezdila jsem mu rukou po břišních svalech a dívala jsem se m do očí. " Svádí mě." tiše se zasmál. "Za to já nemůžu." "Můžu se tě už dotknout?" chvíly jsem přemýšlela, samozdřejmě, že chci aby se mě dotýkal, nikdy jsem nechtěla nic jinýho. Ale hra je hra a vyhrává ten zákeřnější. " Nemůžeš" olízla jsem si rty. " Tak to budu muset porušit pravidla" ušklýbl se. A já cítila jeho ruku na zádech jela níž a níž. Až mi hladil zadek. " Něco jsem řekla." odstrčila jsem ho od sebe. "Já taky" přitáh si mě k sobě. " Tak víš co Tino už na tebe nemám chuť." řekl a já se cítila zklamaně v tom mi rozepnul podprsenku a odplaval i s ní. " Ty kreténe, chováš se jako malej." usmál se, ale bylo vidět, že má radost, alespoň jednou nademnou vyhrál.
Jen tak jsem přemýšlela co dál. On seděl v písku a mával na mě mojí podprsenkou. Štval mě a to dost. Kdybych si pro ní šla tak mi jí akorát nebude chtít dát a bude na mě mít výhled první třídy. Takže bych jí nedostala a vedlo by to k další sexuální hrátce a nejsem děvka ani blbá , aby mi to nedošlo. Šla jsem z vody a zakrývala se co nejvíc to šlo, smál se. A já jemu taky, že je tak najivní. Prošla jsem kolem něj a šla dovnitř rovnou do svého pokoje. Zamkla jsem se v koupelně a dala si sprchu. Po chvíly ťukal. " Já to tak nemyslel." Ignorovala jsem ho. No a co? Teď to tak nemyslel, ale předtím jo. Já vážně nejsem blbá. "Proč mě ignoruješ?" ozvalo se zpozadveří. "Se nemůžu vysprchovat?!!" řekla jsem to naštvaně. Vzala jsem si sprchový gel a rozetřela ho všude po těle, potřebovala jsem to. Být sama a přemýšlet co dál. Pustila jsem na sebe horkou sprchu, která spláchla všechen sprchový gel. Vlasy jsem si zabalila do ručníku. Druhý ručník jsem si dala kolem hrudníku. Chvíly jsem jen tak stála před zrcadlem. Zírám na sebe do zrcadla, jako magor, měla bych toho nechat. Proběhla myšlenka v mé hlavě.
Otevřela jsem dveře z koupelny, on seděl na posteli. Otočil se na mě. " Co jsem sakra udělal?" řekl to vážně. " Nic, jen nejsem blbá." Usmál se na mě. "Jak to myslíš?" " Prostě neprohrávám." zasmála jsem se. Lehnul si na mojí postel, dal si ruce za hlavu a podíval se na mě. Stála jsem tam jen v ručníku, prohížel si celé mé tělo, jakoby byl doktor. Trochu mě to děsilo. Pak se usmál a já viděla ten jeho ďolíček. Jako by ho právě něco napadlo. A to ani netušil co napadlo mě. :)