Pohled Sebastián
Stojí tady předemnou, jenom v ručníku a nic neříká je to divný. Kdyby to byl kdokoliv jiný už by ručník neměla a ležela podemnou. Ale tohle je ona, holka s kterou je to jiný. Občas mi přijde, že jsme kamarádi co hrajou hru. Pořádně težkou a náročnou hru. Nevím co jí mám říct, je tak krásná, dokonalá, sexy. Asi bych na ní takhle neměl civět, co si o mě pak bude myslet. Otevřela skříň a začala si vyndavat oblečení. "Můžeš prosím odejít?" mrkla na mě. "Jasně." mrknul jsem zpátky na ní.
Teď sedím v kuchyni a koukám do zdi. Musím vypadat hrozně, vždyť tohle nejsem já. Tohle sakra vůbec není můj styl. Vím, že jsme jen kamarádi, teda spíš s výhodama. Ale stejně. Normálně mám holky na noc a pak odjedu. Do vztahů se moc nehrnu, stejně je to na nic. Akorát vám někdo zlomí srdce a to nasere. Prostě jsem si řekl, že vztahy na dlouhou dobu nejsou nic pro mě. Ale kamarádství, možná dám.
Šla po schodech dolů, jenom ve spodním prádle a tílku. Proč to sakra dělá, ví co to semnou dělá ne? Možná proto to taky dělá. Chce dokázat, že jí neodolám, ale ona mě nezná dokážu víc, jen se musím soustředit. Sedla si na pohovku a pustila písničky. " Pojď sem." ukázala na pohovku. Má něco v plánu, ale na druhou stranu, proč nejít. Sednul jsem si vedle ní. Pravou rukou mě hladila po zádech, levou rukou se mi snažila sundat tričko. Slíbil jsem si, že se pokusím se jí nedotíkat, ignoroval jsem jí. Když mi sundala tričko, začala svou pusou zkoumat moje tělo. Snažil jsem se jí stále ignorovat, ale pomalu to přestávalo jít. No a přestalo jít, když mi začínala rozepínat poklopec, vážně mě zajímalo co chce dělat a tak jsem ji nechal. Sundala mi kalhoty. Svýma rukama mi jezdila po vnitřní straně stehna. Pak mi šáhla rukou do boxer a řekla: " Teď si trochu pohraju s tvým nádobíčkem." olízla si ret a já si pro sebe řekl "Kurva to snad ne." To už vážně moc vydržet nešlo. Nejdřív mi ho honila, a pak toho jsem se bál mi ho začala kouřit. Bylo to úžasný, ale nechtěl jsem prohrát, tak jsem jí řekla ať přidá, poslechla, už jsem zrychleně dýchal. Užíval jsem si to čím dál víc a víc. Pak jsem se jí udělal, přímo do pusy, koukla se na mě a zpolkla to. Nenutil jsem jí, ale ona to udělala. Olízla se a sedla si vedle mě. Myslela si, že vyhrála, popravdě to bylo skvělý, a tak jsem začal líbat, naše jazyky bojovaly o nadvládu, když v tom, mě znova začala dráždit rukama v mých boxerkách. " Teď je čas na mě." řekl jsem a ona vzdechla. Asi to úplě nečekala. Sundal jsem jí tílko, hned za ním šla podprsenka, políbil jsem jí a začal jí laskat prsa, svým jazykem jsem jí jel po břiše a těsně nad kalhotkami jsem jí věnoval pár polibků. Vzal jsem její kalhotky mezi zuby a serval je. Vrazil jsem do ní jeden prst, vzdechla. Pohyboval jsem s ním rychle. Kroužil jsem s ním uvnitř ní. Pak jsem přidal další, rychle jsem je vytahoval a zase je tam vrážel, ona už svoje vzechy neovládala. Přidal jsem ještě jeden prst a hýbal jsem s nimi ze strany na stranu. Pak jsem je vyndal. A fouknul do ní. Prohla se v zádech a hlasitě vzychla, jako bych jí skoro udělal svým dechem. Na nic jsem nečekal, rázem byl můj jazyk v ní. Vzdychala a já věděl, že už bude u vrcholu, tak jsem ještě víc přidal. Pak se udělala. Sednul jsem si vedle ní a usmál se.
Sedla si na mě. Byla nahatá a tak sexy. Nedokázal jsem se ovládnout, postavil se mi zní. Ona se na mě schválně ještě víc nalepila. Líbala mě a kroutila zadkem na mém klíně. Bože!! Plácnul jsem ji přes zadek a ona zasténala. Položil jsem jí na pohovku a zepřel se nad ní. Obmotala svoje nohy kolem mě. Já jí ho tam tvrdě vrazil a přirážel jsem co nejrychleš to šlo. " Udělej mě." výdech "prosím" výdech. Tak jo. Ještě jsem zrychlil a pak jsme se na ráz udělali. S ní to bylo jiný, byla zkušená a tak sexy, bože. Lehnul jsem si vedle ní. Přitlačila si mě k sobě a řekla: "Děkuju." Začal jsem ji znovu líbat, ale ona se odtrhla a řekla "Kamaráde." Obejmul jsem jí.
Oblékli jsme se a šli k ní do pokoje. Pustili jsme si horor, udělali si popcorn a vzali si deku. Zhasli jsme. Dala si mi hlavu na rameno. Objal jsem jí jednou rukou za zády a věnoval jí pusu na čelo. I v tý jsme věděl, že se usmála.