Cześć, jestem Polska, mam 19, no dobra za miesiąc, lat. Jestem chłopakiem, i NIE JESTEM GEJEM. Mam sporo przyjaciół m. in(przy okazji je trochę opiszę):
-Rosja, jest chłopakiem i jest dość stary, 30 lat. Najlepsze melanże tylko u niego!
-USA, również chłopak, gej... ma crash jest nim Rosja, jest młodszy od Rosji o 2 lata.
-Japonia..... Shiperka, dziewczyna, 20 lat. W przedstawieniu siebie tak zaostrzyłem, stwierdzenie, że nie jestem gejem, bo shipuje mnie. Qrwa MNIE z cholernym nazistą(Czytaj: Niemcy)!
-Francja, dziewczyna, 18 lat. Normalna fajna laska, choć gdy zbliżaja się święto walenia tynków, to zdaje mi się, że uruchamia jej się "Shiperka.exe", oczywiście tylko dla singli, czyli np. ja... Dobra, dalej.
-Słowacja, chłopak, 20 lat. Radosny, miły, z zimną krwią. To do niego pasuje, tak bardzo jak: tajemniczy. Parę razy udało mi się ściągnąć Jego opaskę, ale zawsze zamykał to oko.
-Czechy, brat Słowacji, 20 lat. Co o nim mogę mówić skoro to prawie duplikat Słowacji... Na szczęście on niema żadnej opaski, więc mnie nie kusi.
No i na końcu mój zdecydowanie nad opiekuńczy brat: Paprykarz, Węgry. Tak jak mówiłem nadopiekuńczy, ale miły, przyjazny, ufny, przez co łatwo mogę go wykręcać wykrętem, gdy idę do swojej tajnej kryjówki, lub gdzie indziej.
Ale wróćmy do mnie. Kocham pierogi, a co najlepszy nikt ich nie tłumaczy na swój język :) . Zazwyczaj jestem nieśmiały, ale potrafię pokazać pazury, gdy ktoś mnie mocno wnerwi. Spytacie czego tak nienawidzę Nie... Nie... Nazisty? Nienawidzę go, gdyż to co mi zrobił, to... >:( . Ehhh... Przez niego muszę brać anty-depresanty, aby się nie ciąć(nie pytać jak to pomaga), ale to i tak drobiazg przy tym co on mi zrobił... (Patrzy na brzuch ze łzami).
Liczba słów: ~270(Bez podsumowania)
Jak na prolog to spoko i to moja pierwsza książka. Jak będę w książce to pod nazwą: Królestwo Kajskie(lub Kajsk)(biografia jak chcecie zaniedługo), piszcie kogo(w znaczeniu kraju) powinienem dodać. Pasująca okładka pojawi się za może tydzień. Powód? Poprosiłem koleżankę. I co do tekstów, gdy jakiś pojawi się w "*[...]*" oznacza, że postać myśli to co jest w nawiasie. Gdy jest w "<[...]>" Oznacza, że treść nawiasu to treść SMS, lub czegoś w tym stylu. Bye.
CZYTASZ
❤Pokochać nazistę...❤ [GerPol]
Short StoryWitam, nie chce mi się pisać opisu, ale mam trzy informacje: 1. Wiem, że jest książka o tym samym tytule, ale nie mam pomysłu na inną(tam to uzasadnienie wyrzuciłem, bo zobaczyłem jak by to dziwnie wyszło), 2. Okładka z jest z Countryball'i, a nie z...