...
Nevím, jak dlouho jsem spala. Vzbudilo mě jemné šimrání na tváři a pak dotek ve vlasech. Otevřela jsem opuchlé a zarudlé oči. Ležela jsem na boku směrem ke dveřím. Na kraji postele seděl Aomine a hladil mě po tváři. Oči jsem měla najednou opět vlhké. Přemýšlela jsem, co říct. I Aomine nejspíš hledal ta správná slova.
„Myslela jsem na tebe..." řekla jsem potichu. Aomine se zamračil. Nejspíš nechápal, co tím chci říct.
„Když jsem spala s Renem... nebyla jsem schopná se vzrušit... byl to můj snoubenec a já myslela, že s ním strávím zbytek života. Byla jsem tak rozhodnutá, protože jsem si myslela, že mě už nechceš. Neměla jsem nikoho a on byl hodný a trpělivý. Ale když jsem s ním nakonec po několika měsících soužití spala, myslela jsem při tom na tebe... a jen díky tomu..." vysvětlovala jsem mezi polykáním slz. Aomine na mě zíral neschopen slova. Nakonec se ke mně naklonil a přitáhl si mě do náruče.
„Já vím, že jsem neměla... nebylo to správné. Ani pro mě ani pro Rena... ale řekla jsem si, že když je to jediný člověk, co mě miluje..."
„Už dost, Airi." přerušil mě Aomine a pohladil mě zezadu po vlasech.
„Omlouvám se za to, co jsem řekl."
Naše obličeje se trochu oddálily od sebe, takže jsme se na sebe mohli podívat. Naše pohledy ale automaticky skončily na rtech. Aomine se pomalu přiblížil a zlehka mě políbil, jako by si nebyl jistý, zda to může udělat či nikoliv. Úlevně jsem vzdychla. Aomine mi prsty zajel do vlasů a znovu přitiskl své rty na mé. Jeho další polibky přibývaly na intenzitě. Vydala jsem ze sebe zvuk podobný zakňourání a chytila se jeho trička. Aomine si na posteli klekl, vzal mou hlavu do obou svých rukou a dál mé rty zasypával polibky. Nikdy bych si nedokázala představit, že umí být tak jemný. Zajela jsem rukama pod jeho tričko a pohladila ho po hrudi.Cítila jsem tlukot jeho srdce. Aomine hluboce zamručel a vytáhl si mě k sobě na klín. Nohy jsem nechala po stranách skrčené a objala ho pod tričkem na zádech. Rty už jsem měla nateklé a bolavé, jak si s nimi Aomine neustále hrál. Obě jeho ruce následně klesly přes krk na ramena a stáhly mi z nich ramínka od podprsenky. Aomine mě pohladil po pažích a chytil podprsenku po obou stranách a stáhl níž, čímž odhalil moje vzrušené bradavky. Přestal mě konečně líbat. Popadl mě za boky, přitáhl si mě, čímž mě donutil, abych se zaklonila a přisál se k jedné z bradavek. Nechala jsem jeho záda zádama a chytila se ho kolem krku. Sténala jsem a sykala bolestí podle toho, co s mou bradavkou dělal. Pak se vrhnul na druhou. Sál jí a kroužil kolem ní jazykem. Když se jich dostatečně nabažil, narovnal se a políbil mě na krk. Sáhl mezi nás a pohladil mě přes kalhotky po klíně. Byla jsem už tak vlhká, že to musel cítit už teď. Přejížděl pomalu po látce dvěma prsty a potichu přitom vzdychal. Jeho dech mě hřál na krku a vyvolával na mém těle husí kůži. V klíně mě bolelo, už jsem to nemohla vydržet.
„Strč už je dovnitř, Aomine." zašeptala jsem prosebně.
„Daiki." opravil mě tónem, kterým očekával, že to po něm zopakuju a pak teprve udělá, co po něm chci.
„Daiki." zopakovala jsem tedy. Aomine zajel ze strany pod kalhotky a bez problému vklouzl dvěma prsty dovnitř.
„Mnn..." zasténala jsem. Aomine hluboce zamručel. Na nic nečekal a začal prsty klouzat dovnitř a ven. Pohybovala jsem pravidelně boky, aby se dostal hlouběji. Aomine zrychlil a já se kousla do rtu, abych nebyla moc hlučná, ale nešlo to. Rameno a krk mi zasypával dalšími polibky. Aomine přidal další prst.
„Bože..." vyhrkla jsem, když se jedním z prstů otřel o to správné místo.
„Tam, lásko, tam." ponoukla jsem ho ať pokračuje. Aomine strkal prsty co nejhlouběji to šlo. Narovnala jsem se a prohnula se. Aomine mě volnou rukou chytil kolem pasu. Teplo se prohnalo celým mým tělem a já hlasitě zasténala. Aomine nechal ve mně prsty a já cítila, jak se kolem nich stahuji. Přitáhla jsem si jeho hlavu ke své hrudi a nepouštěla, dokud orgasmus neodezněl. Pak ze mě prsty vytáhl a položil obě ruce na má stehna. Všimla jsem si, že má na sobě džíny. Boule v přední části se nedala přehlédnout. Naklonila jsem se z boku přes něj a sáhla mu do jedné, pak do druhé kapsy, kde měl peněženku.
„Airi..." oslovil mě hlubokým hlasem, ale následně zmlkl, protože si uvědomil, co hledám. Jakmile jsem našla balíček s kondomem, odhodila jsem peněženku stranou.
„Chci tě v sobě, Daiki. Strašně moc." přiznala jsem a sledovala, jak těžce polkl a jeho tváře zlehka znachověly.
„Chceš být ve mně, Daiki? Řekni to..." popíchla jsem ho a pohladila ho po bouli. Aomine zadusil vzdech a zvedl na moment boky, aby se víc otřel o mou ruku.
„Jo,... chci být v tobě." řekl svým hrubým hlasem, který tak miluju. Ve vteřině jsem mu rozepnula kalhoty, nepatrně stáhla spodní prádlo a uchopila do ruky jeho kamaráda. Nasadila jsem mu kondom od špičky až hezky ke kořenu. Nadzvedla jsem se, odhrnula kalhotky a pomalu na něho nasedla. Jeho tričko mi začalo překážet. Popadla jsem ho a s jeho pomocí mu ho přetáhla přes hlavu a odhodila. Aomine mě chytil za zadek a zaryl mi do látky kalhotek ruce. Objala jsem ho těsně kolem krku a zatímco jsem se pomalu nadzvedala a klesala, jsem ho líbala na rty. Milovali jsme se pomalu a hluboce. Cítila jsem Aomineho ruce na bocích, na zádech, na stehnech. Neustále mě hladil. Klouzala jsem po jeho penisu a snažila se ho pojmout co nejhlouběji.
„Ah...mnn..." sténala jsem, když jsem se přiblížila dalšímu vyvrcholení. Zaklonila jsem se víc dozadu a opřela se rukama o postel. Aomine mě pohladil po bříšku, nadzvedl trochu víc boky a několikrát do mě přirazil. Ruce se mi v tom návalu touhy roztřásly a já padla zády na postel. Aomine zavrčel, jak jsem stáhla svaly kolem jeho kamaráda. Položil se na mě, zapřel se do rukou a pokračoval v pomalém a hlubokém přirážení. Přitáhla jsem si ho za krk k sobě a přitiskla se k jeho zpocenému tělu. Sledovala jsem jeho dokonalé pohyby boků a jak se mu stahovaly půlky. Byl tak neskutečně sexy. Jeho steny přibývaly na hlasitosti. Podle toho jsem poznala, že se blíží. Těsně před vyvrcholením ze mě vyklouzl, stáhl si kondom a posunul se na mně výš. Myslela jsem, že se mi chce udělat do pusy, ale zastavil se na půli cesty. Prohnula jsem se v zádech a nastavila mu svůj hrudník, který tak zbožňoval. Aomine si ještě pomohl párkrát rukou a pak se mi s trhaným zasténáním udělal na prsa. Hluboce jsem oddechovala, hruď mi klesala nahoru a dolů, lepkavá a mokrá. Aomine se mi naposledy otřel penisem o bradavku a opřel se vyčerpaně o čelo postele. Naše oči se setkaly, plné touhy po tom druhém.
„Tu podprsenku jsem měla ráda." postěžovala jsem si. Aomine polkl a na moment nenacházel nejspíš slova.
„Promiň."omluvil se nakonec nejistě. Usmála jsem se na něho a přitáhla si ho k puse.
„Nevadí. Můžeš mi jich zničit, kolik chceš. Ale vždycky mi koupíš novou."
ČTEŠ
Kapitoly Ahomineho a Děrovačky
FanficJak už název napovídá, jedná se o krátké kapitolky, které volně navazují na povídku "Příběh Ahomineho a Děrovačky." Rozhodně doporučuji si jej přečíst před kapitolkami ;-)