4. ÉBREDÉS

3.5K 247 3
                                    

Idegesítő.....a hang.....pity...pity....nem tudom honnan jön de nagyon irritáló.

Lassan kinyitom a szemem és kiég a retinám a fénytől ami fogad.

Remek......

Körbenézek ugyan abban a szobában vagyok de valami más...nem tudom mi. Lehet az ablakokon beszűrődő fény az oka de mint ha barátságosabb lenne. Ahogy nézelődök megtalálom mellettem az idegesítő hang forrását...egy monitor az. A vonalak amiket mutat egyenlő magasságba emelkednek majd esnek le. Lenézek a testemre a mellkasom tele ragazgatva tapaszokkal a kezembe pedig egy tűt szúrtak.

Most kísérleti nyúl lettem.....

Nagy nehezen feltoltam magam ülő helyzetbe és elkezdtem leszedegetni a tapaszokat a testemről. Tettemnek köszönhetően a gép nagyon hangosan sípolni kezdett. Nagyon hangos...befogom a fülem hát ha enyhül a hang....sajnos vesztésre állok.

Hirtelen kivágódik az ajtó és megint meglátom a férfit.
Csak egyetlen egy másodpercre de mint ha érzelmet látnék az arcán.
Talán félelmet de amint találkozik a tekintetünk vissza vált a semmit mondó kifejezésre.

Látom felébredtél...üdv újra az élők világában.

Erre a kijelentésre felhúzott szemöldökkel tudtam csak reagálni.

Emlékszel valamire..?

Vér... a vérre igen de utána ..... várjunk azt mondta az élők világában..?Ez meg mit jelenthet...?

Némán megráztam a fejem jelezve hogy semmi emlékem sincs.

Értem.....

Hát ... nem kevés vért köhögtél fel minek köszönhetően elájultál majd újra is kellett éleszteni.

A szavak eljutnak a fülemhez de az agyam csak percekkel később tudja feldolgozni a hallottakat.

Újra éleszteni...megállt a szívem...tehát meghaltam...

A szavak villámként csapnak belém amint felfogom őket. Remegni kezdek...és kapkodom a levegőt. Teljesen bepánikoltam nem tudom miért csak kiborultam. Arcomon patakokban kezdenek folyni a könnyek miközben kezeimmel átölelem magam

Héj nyugodj meg..... ne most kapj pánikrohamot..

Jött az ágyhoz az idegen férfi. Letérdelt mellém és beszelni kezdett :

Nyugodj meg. Senki sem fog bántani....

Miért segít egy hozzám hasonlónak..??

A szavak amiket mondogat lassan eljutnak hozzám... valamiért beválnak a félelmem csillapodik a légzésem lassul.... újra kapok levegőt...

Ránézek...könnyes szemeimből ki olvassa azt a kérdés amit fel akarok tenni....meg sem szólalok már válaszol is. Tényleg a lelkembe lát....

Nem az a fontos hogy miért...ha nem az hogy mi hasznom lesz ebből....

Haszna..?...rossz moziba ül...még is mi haszna lenne velem..?

Egy sötét mosoly jelent meg az arcán majd letérdelt mellém. Rám emeli sötétbarna szemeit..arcomat a kezeibe veszi..elfordítja a fejem így pontosan egymás szemeibe nézünk..... Már megint elveszek a szemeiben...

Igen.. lesz hasznom belőled és nem is akármilyen....

Mélyen a szemeimbe néz...majd csak annyit veszek észre hogy egyre közeledik felém az arca.. Ledermedek...nem tudok meg mozdulni az agyam azt mondja húzódjak el de a testem ellenáll... az arca egyre közeledik..én meg csak megdermedve nézem a sötétbarna szemeket...amikben furcsa csillogást veszek észre. Már nem ellenállok csak sodródok az árral..

.........................................................


Hát......Hello

A kövi rész tálalva.....Remélem tetszett 😊😊😊

A Maffia Főnök OmegájaWhere stories live. Discover now