Drake.......
Az a rövid távolság amint az autóval mentünk.............több 1000 kilométernek mutatkozott. Pedig a sebesség határt sehol sem tartottuk be. Még is olyan érzés volt mint ha egy egész napba telne eljutni Richard házához ami mellékesen 1 órányira van tőlem. A szívem majd kiugrott annyira ideges voltam. Végre láthatom őt. De egyben aggódtam is.
Egy maffia főnöknek nem lehetnek érrzései , nem szerethet senkit. Érzéketlennek kell lennie hogy az ellenségei ne találjanak semmi zsarolni valót rajta. De én ezt a szabályt teljesen áthágom. Nagyon nagy szabály sértést követek el...sőt az is lehet hogy mint megtudják az emberek oda lesz a tekintélyem. De jelen helyzetben semmi más nem érdekel mint hogy lássam őt.
Az ártatlan arcát , a rikitó haját , a gyönyörű szemét.Csak az számít hogy lássam semmi más. Tisztában vagyok vele hogy Richard mit művelt vele. Vagy legalább is valamennyire tisztában vagyok.......
.....
Az autó begurul a hatalmas udvarra egészen a ház elé. Meg sem várom hogy teljesen leáljon az autó már szállok is ki és gyors léptekkel megyek az óriási luxus villa félé. Benyitok az ajtón minden gond nélkül. Az emberek legyen az szolgáló , biztonsági őr , testőr bárki már mind ismernek.
Meg sem kell kérdeznem senkit már megyek is le a titkos pincébe ahol a ritkaságait tartja. Tudom hogy itt lesz és nem a kinti pincébe. A fontos példányokat mindíg itt tartja.
Nem kelett sokat keresgélnem. Richard őrült nevetése egyből megcsapta a fülemet majd csak követtem a hangot.
Egy beszélgetés foszlányra érek oda pontosabban csak egy mondatra
,,Na tetszik...? Ez az én kis Kálium - klorid koktélom remélem tetszik"
Hogy mi....? Jól hallotam kálium - klorid..? Ugye nem... nem adta be neki.
Te teljesen megörűltél az leállítja a szívét...!
Üvöltve rontok be a szobába.......már éppen neki mennék de valami megállít......rá nézek a vérben uszó , vágásokkal teli , mozdulatlan omegára.
A látvány lesokkol.
Oda rohanok hozzá kezemet az arcára simítom de nem reagál semmit. Megnézem a pulzusát......gyenge de még van neki.
Alex , Raj....!
Üvöltök.....másodperceken belül megjelennek.
Előveszem a rejtett késem és elvágom a köteleket amik a vékony kis testét odaszíjazzák ehhez a vesztő helyhez. Majd óvatosan megemelem Raj elé sétálok és át adom neki.
Vigyétek fel...MOST..! Tegyétek az autóba közben hívjatok orvost hozzám , 5 perc és indulunk.
Igen is uram...!
Mondják mind a ketten majd eltünnek az ajtóban.
Még is mi a farcot műveltél vele.....?
Üvöltök teljesen kikelve magamból....
Csak meg neveltem egy kicsit......szemtelen volt.
Egy kicsit .......? Ide figyelj Richard ha nem éli túl a te kis ,,nevelésed " élve eltemetlek világos..!
Ugyan túl fonos üzleti partnered vagyok ahhoz.
Annak a gúnyos nevetésének köszönhetően teljesen elborúl az agyam. Neki megyek és egy jól írányzott mozdulattal a háta mögé kerülök a kést pedig a nyakához szorítom.
Még egy szó és nem hagyod el élve ezt a szobát.........a hangom rideg...szinte fel sem ismerem.
Ne hogy azt hidd hogy nekem van szügségem rád....emlékeztetnélek hogy nem nekem van több 10000 dolláros tartozásom egy bizonyos maffiához. Ezt ne felejtsd.
I..I-igen világos....
Remek örülök hogy felfogtat.
Hanyag eleganciával a padlóra lököm majd kisétálok a szobából , fel megyek az emeletre majd ki megyek a bejárati ajtón be ülök az autóba és indulunk is vissza a villámba.
Az autóban a nyugtalaságom egyre fokozódik a kis omegát látva.
Több 1000 vágás borítja a testét de pont úgy vágták őket hogy ne vérezzen el......ha nem róla lenne szó akkor azt mondanám zseniális. Teste ha lehett még vékonyabb mint amikor nálam volt. A haja hosszabb lett egy kicsivel de ez is jól állt neki.
Egy hirtelenn bukkanónál a teste eldőlt a feje pedig az ölembe esett. Megsimítottam a gyönyörű haját egészen lehúztam am kezem a nyakáig ahol megtorpantam.
A hideg volt....nagyon hideg. Kerestem a pulzusát már alig vert......szinte nem is volt neki.
Alex igyekezz amilyen gyorsan csak tudsz....!
Több se kelett Alex egybőlt túrbó módba kapcsolt. Elég gyorsan vissza értünk de lehet hogy nem elég gyorsan......
YOU ARE READING
A Maffia Főnök Omegája
ActionFázom...ez volt az első gondolatom amikor magamhoz tértem. Fáj...ahogy a karjaimat próbálom megmozdítani de láncok csörgését hallom. A szemeimet próbálom felnyitni de sikertelenül.... VIGYÁZAT !! boyxboy sztori ERŐSZAK !!! Aki nem bírja ne olvassa