Ez a könyv, azon kevesek közé tartozik, amihez még borítót is készítettem. Mondom, hogy én hogy képzeltem el a történetet.
Van egy lány, akit mindenki lenéz és megaláz, már a kezdetektől fogva. A húgát sokkal jobban szeretik a szülei és a iskolában egy barátja sincs. Kiskora óta imád rajzolni és festeni, ezért elhatározza, hogy egy művészetibe szeretne felvételizni rajz szakra. A szüleit igazán nem érdekli, ezért könnyedén rábólintanak az ötletre. Közbe ugrunk néhány évet és sikeresen leteszi a diplomát, ezzel elismert festő lesz. Hamarosan lelép szülővárosából és főállású festővé válik. Egy nap a húga felhívja, hogy sürgősen jöjjön haza, így bár vonakodva, de visszatér a városkába. Megtört húgát találja otthon, aki időközben balerina lett, és hatalmas problémával küszköd. Ugyanis egy kisgyermek növekszik a szíve alatt, ezért a szülei kitagadták,így csak nővéréhez tudott fordulni. A lány ráveszi húgát, hogy költözőn hozzá. A fiatal nő kisfiút szül, akinek főszereplőnk lesz a keresztanya. Két évvel később kiderül, hogy a húga tüdő rákban szenved, ami sajnos hamar elviszi, így a kisfiú gyámja lesz. A gyász miatt nem jut inspirációhoz, így egy kávézóban vállal állást. Néhány évvel később szülei autó balesetet szenvednek és életüket vesztik. A lány újra magába omlik, de a kisfiú segít neki kimászni a szakadékból. A gyerek lassan elkezdi az iskolát és úgy nézz ki lassan minden a helyére áll, de még mindig nincs vége a szenvedésnek. Megjelenik egy nő, aki a rég nem látott nagyanyjának mondja magát. Eleinte nem hisz neki, de a DNS tesz kimutatja tényleg rokoni száll fűzi őket, így az asszony is oda költözik. Ezzel már hármójukat kell eltartania, ezért egyre több túlórát vállal. A kisfiú egyszer csak eltűnik, ami újabb hullám völgyet jelent a lány számára. A fiú soha többé nem kerül elő. A lány egyre zárkózottabb lesz, míg meg nem ismerkedik egy fiúval, akibe bele is szeret. Ám ez a fiú összetöri a szívét, így már csak egy pici hiányzik neki, hogy öngyilkosságba ne kergesse magát. Ez a pici nem sokára meg is érkezik, mikor nagyanyja szívrohamot kap. Ennyi elég volt neki, így végett vett az életének (gyógyszer túl adagolás) és elmerül a végtelen sötétségben, ami egész életében körül zárta.
Hát igen nem egy vidám történek elsőre. Nyugalom több vidám van, mint szomorú. Azért remélem valakinek megtetszik az ötlet és örülök, ha segíthettem.
Ezt a történetet, már lefoglalták! Örülök, hogy segíthettem. Nekem is nagyon jó érzés, hogy valaki felhasználta az ötletem és sok sikert az íráshoz! Nagyon kíváncsi vagyok, mit hozol ki a sztoriból és köszönöm, hogy megemlítettél a könyv elején. Még egyszer sok sikert és mindenkit buzdítok arra, hogy elolvassa a könyvet.❤
Író: orok_masodik
BẠN ĐANG ĐỌC
Könyv ötletek!
Ngẫu nhiênBiztos veletek is előfordult, hogy el akartatok kezdeni egy könyvet, de nem volt ötletetek, hogy miről is szóljon. Nekem rengeteg ötletem van, amit úgyse fogok sose felhasználni, ezért gondoltam megosztom veletek. A borítót készítette: tejes_oreo ...