Falak között+Te voltál az egyetlen

428 6 2
                                    

Itt vannak a következő ötletek. Ezekhez most egy fülszöveget írtam, amik annyira rövidek, hogy úgy gondoltam egybe hozom őket.

Falak között:

Hogy milyen az életem? Hogy őszinte legyek, még én is leszarom. Senki nem vessz észre, néha úgy érzem magam, mintha nem is léteznék. Legalábbis az emberek szerint. Szinte már antiszociálisnak érzem magam. A szüleim állandóan utaznak, soha sincsenek itthon. De ha mégis nem törődnek velem. Egy kicseszett szardarabnak érzem magam és akkor jöttél te...

Lebontottad a falaim.

Te voltál az egyetlen:

Féltem, de nem tőled. Sőt, merem állítani melletted bátrabb voltam, mint valaha. Te adtál nekem újra reményt és most elakarsz menni, mert azt hiszed félek tőled. Nevetséges! Sose tudnék félni tőled, akármennyire próbálsz megrémíteni, nem megy. Hisz, még te mondtad, sose tudnál bántani. Azóta is hiszek neked. Utána azt mondtad, nem hagyod, hogy bármi bajom essen, vagy, hogy bárki fájdalmat okozzon. Most mégis te okozod a legnagyobb fájdalmat, ami lassan az őrületbe kerget.

Összetöröd a szívem, hogy el akarsz menni!


Mára ennyit hoztam. Az utolsót még nagyon régen írtam és jó tini módjára könnyeztem is rajta. Nem tudom miért?!? Jó, néha ha belemerülök az olvasásba elsírom magam az ilyen mondatoknál. És beismerem elég érzékeny vagyok . Na mindegy, remélem tudtam segíteni!

Elvitte: CsengeeehK

Könyv ötletek!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt