Jungkook szemszögéből:
Mozdulatlanul és hangtalanul állok a fal előtt, a vörös szemű pedig agresszív, durva tekintettel néz vissza rám. Szinte a lelkemig hatolnak a pillantásai.
-Ereszh...! – elhaló hangomra gúnyosan felnevet, szemeim pedig könnybe lábadnak mikor eszembe is jut, hogy mi áll konkrétan velem szembe – Kérlek ne ölj meg! – folynak le könnyeim, s szipogva fordítom a másik irányba a fejem.
-Hát édesem ezt nem ígérhetem – nyalja körbe véres ajkait, ujjbegyével pedig lágyan cirógatja meg az arcomat – Egyszerűen az illatod megbolondít – fejével nyakam közelébe hajol és nyelvét kidugva ízleli meg verejtékbe úszó bőrömet. Megérzem éles fogait bőrömbe fúródni, mire én a fájdalomtól és a félelemtől vegyülve sikítok fel egy rohadt hangosat. Tenyerét számra tapasztja miközben fogaival egyre mélyebbre hatol, nekem pedig a szemem előtt apró fekete pontok jelennek meg amitől tudom, nem sok kell és elfogok ájulni.
Mikor érzem, hogy gyengül a lábam és mindjárt össze esek ennek az állatnak a karjába, hirtelen egy erős test csapódik az előttem állóhoz, aki a falnak vágódik, s elveszíti egy pillanatra az eszméletét.
Remegő testel ülök le szorosan a falnak passzírozva a testem, szememből pedig a könnyeim gyorsabban kezdenek el folyni mikor az idegen fekete ruhás ember elkezd felém közeledni. Hirtelen észre sem veszem, hogy ki is áll előttem mindaddig míg fekete kapucniját le nem szedi a fejéről.
-Taehyung!?
Taehyung az egyetemen az egyik olyan fiú, aki mindig minden rosszba benne van és akitől sok mindenki fél. Hiába egyetemista néha még mindig úgy viselkedik, mint egy kis középiskolás.
-Jungkook – jön közelebb hozzám, mutató ujjával pedig felemeli államat, hogy a szemébe nézek – Jól vagy? – kérdezi kedvesen, s képtelen vagyok felfogni, hogy most miért kedves velem. Eddig bármikor ha meglátott oda jött és megalázott mindenki előtt.
-Mit akarsz tőlem Taehyung? – kérdezem gyenge hangon közbe próbálok lábra állni, ami kisebb nagyobb fájdalommal, de sikerül így szemmagaságba kerülök vele. Mikor szeme világába nézek újra elfog a pánik mivel ő neki is, mint az előző férfinek vörösen csillognak a szemei.
-Mi vagy te!?
YOU ARE READING
Harapj meg! |Taekook| ✓
Fanfiction❝Ha bocsánatot kérsz, az olyan, mintha felkínálnád a nyakad egy vámpírnak. ❞ Jeon Jungkook baráti találkozója egy ismeretlen alak összefutásába végződik, ami a valóságnak nem felel meg és az idegenek sokkal hosszabb fogai vannak, mint a normál ember...