6.Bölüm

30 2 3
                                    


~

Derin bir nefes alıp içeri geçtiğimde Bulut ve Elif gitmeye hazırlanıyordu. "Gidiyor muyuz?"
Elif bana baktı.
"İstersen sen kal." dedi kıkırdayarak.
"Yok yok. Hadi gidelim."
Biz kapıya doğru ilerlerken Bermuda Üçgeni (Furkan, Kerem, Anıl) de arkamızdan geldi. Furkan ceketini alıp bizimle kapıdan çıkarken Bulut ona döndü.
"Sen nereye la?"
"Burası benim evim değil kardeşim. Ben de kendi evime gideceğim."

Kerem'in eşofmanıyla ve üzerinde ki deri ceketiyle bu kadar tatlı görünmemesi gerek.

Mutfakta ki halimiz aklıma gelince kalbim kanı yanaklarıma pompalamaya başladı.

"E o zaman Işıl'ı sen bırak."

Ha?

Şaşkınlıkla Elif'e bakarken devam etti.
"Bizim de biraz işimiz var zaten."
Elif bana baktı.
Bulut da şaşkınlıkla Elif'e bakarken "Ne işimiz vardı len?" dedi. Bulut'un kolunu çimdikleyip beni gösterdi ve bir şeyler mırıldandı.
"Ha. Evet evet. Bizim bir işimiz vardı."
Tek kaşımı kaldırıp Bulut'a baktım.
"Ne işiniz var?"
"Sana ne kız bücür." dedi burnumu sıkarak. Koluna vurdum.
"Bücür demesene bana!" diye cırladığımda Furkan'ın kıkırdamasını duydum. Yanaklarım kızarmaya başlarken yanıma geldi.
"Tamam.. Hadi bin bakalım."
Başım önümde eğik arabaya yürüdüm. Yanaklarımdaki yanma hissi devam ederken ön koltuğa oturdum.
Arabayı çalıştırdığın da oyalanmak için telefonu çıkardım ve gelen mesajlara baktım.

Gönderen : 053********

"Yüzüme kapatman hoşuma gitmesede seni affediyorum."

"Yarın görüşürüz güzelim :* "

Kaşlarımı çatıp mesajları birer kez daha okuyup ufak bir küfür mırıldandım.

"Bir şey mi oldu?"
Kaşlarını çatmış yola bakıyordu.
"Hı? Ha. Yok bir şey."
Bakışlarını bana çevirdi. "Emin misin?"
Boğazımı temizleyip tekrar telefonuma bakarken "Eminim." dedim.
"Öyle olsun." diyerek bakışlarını yola çevirdiğinde derin bir nefes alıp telefonu cebime attım.

Elimi teyibe uzattığımda Furkan'a baktım. Bana bakmadan "Aç." dedi. Teyibi açıp rastgele bir şarkının çalmasını bekledim.

Bul Beni Kaybolmuşum. Seviyorum bu şarkıyı.

Şarkı başladığında mırıltılarla şarkıya eşlik ettim. Furkan bana baktığında onun bakışlarıyla sustum.

Güldü.
"Devam et. Sesin güzelmiş."
Sırıttım.

*&

"Burası."
Furkan arabayı durdururken kapıyı hafifçe açıp ona bakmadan teşekkür ettiğimde kolumdan tutup kendine çekti ve yanağıma ufak bir buse kondurdu.

Wtf?

"Ben teşekkür ederim. Geldiğin için ve..merak ettiğin için.."
Gülümseyip hızla arabadan indim. Dış kapıyı kapatıp sırtımı kapıya yaslandım.

Öptü? Öptü? Nasıl öptü? Ben niye tokat atmadım? Allah'ım yanaklarım.

Kendimi toparlayıp mersivenleri hızlı bir şekilde ikişerli çıktım. Anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım. Evde kimse olup olmadığını kontrol edip odama geçtim. Çantamı çalışma masasına fırlatıp kendimi yatağa attım.

Sakin ol Işıl. Sakin ol....
Aaah..olamıyorum.
Lan nasıl öptü beni? Niye tokadı basmadım ben orda? Ayh delircem. Lan yoksa..yok canım.. Ben..Furkan.. Cık olmaz öyle şey ya. Yani olmamıştır herhalde.. Ooof..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bul Beni Kaybolmuşum (Askıya Alındı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin