Oslava

42 3 0
                                    

Dneska je ten deeeeen ☺️☺️☺️ dneska mám narozeniny konečně ... ,,probudila jsem se a vykřikla" . Tata mi přinesl snídani do postele ( vajíčka s fazolema a čaj ,, moje oblíbené jídlo)
A popřál mi :
_______________________________
Bax : Maljo přeju ti všechno nejlepší k narozeninám hodně štěstí zdravý a úspěchu do života 💞 chci aby jsi věděla že tě jako svou dceru miluju a jsem tu vždy pro tebe 💎 .

Jen co to dořekl objala jsem ho a zašeptala děkuju 🖤💜🔥💎☘️

Bax: oblíkej se jdem nakoupit věci na oslavu přijdou youtubeři a youtuberky ti popřát ( což byl malji sen ) a přijdou i tvý kamarádi a kamarádky z domova tak to budem muset naplánovat

Malja: pane bože děkuju tati jsi ten nejlepší táta ...💎☺️ nejdem už koupit ty věci na oslavu ??
Bax: jasně jasně už jdem 💎

________________________________

Jen co jsem se oblékla jeli jsme do obchodu a tam jsme nakoupily věci na oslavu a vydekorovaly jsme barák . 🖤💎 jak originální 😂☺️

Po 2 hodině se youtubeři a youtuberky scházeli před našim barákem a pak vlítly do mého pokoje i s tátou a dortem 3 patrovým 🎂 .mmm
A začali zpívat ,,HODNĚ ŠTĚSTÍ ZDRAVÝ ,HODNĚ ŠTĚSTÍ ZDRAVÝ ,HODNĚ ŠTĚSTÍ MILÁ MALJO, HODNĚ ŠTĚSTÍ ZDRAVÝ . A začali tleskat jak originální 😂💜dali mi dárky a museli jít ale i tak to bylo fajn popovídali jsme si a a natočili jsme pár videí a musím říct i když toto je krátký příběh moc jsem si to užila takže opět konec dobrý všechno dobré 💞🔥💎.
________________________________
Doufám že se vám kratší příběh líbil omlouvám se za gramatiku a menší příběh neztíhám nic ale jediný co vám řeknu je to že se můžete těšit na další pokračování ale twntokrát za kratší dobu 😂💎🖤❤️❤️ děkuju jste moje podpora diky za to že tu pro mě jste jakou publikum 💞🔥☺️❤️ tak ahoj u dalšího příběhu 💎 🔥 ☺️ !!!

Otec BaxtrixKde žijí příběhy. Začni objevovat