Doma

56 3 0
                                    

Zatím co jsme jeli tak zvaně ,,domů" jsme se stavili v mcdonaldu a tam mi bax (táta) koupil jídlo měla jsem strašný hlad takže jsme zajeli do mcdonaldu tak se mě zeptal co chci a ja mu řekla že je mi to blbí mu říkat o jídlo on mi řekl zme jsem jeho dcera že di budu muset zvykat 😂❤️ no každopádně jsme se najedli a jeli jsme domů .

                                      Doma
________________________________

Vešli jsme do baráku tak krásného zme mi praskly žíly ale vážně takže jsme vyložili věci a jeli do nemocnice 😂 každopádně cesta byla stejná takže přejdu rovnou k domově

Tady už budu psát baxe jako otce tak se nedivte 😂😂❤️❤️

Tata: Maljo nezouvej si boty jedem to pro věci do pokoje a věci na sebe

Malja: to ne to je dobré já něco vymislim

Tata:Maljo nemáš nic na sebe a nemáš nic v pokoji musíme tak či tak teď nás bude asi týden kontrolovat kontrola jestli jsi v bezpečí a v čistotě takže tak či tak ti musíme koupit věci nemáš jic na sebe a školu budeš mít doma takže nebudeš chodit do školy už to mám s úřadem domluvené ...

Malja: twd tak to děkuju jsi nejlepší tata kterého si může člověk přát ( pořádně jsem baxe objala )

Tata: jsem rád že to bereš takhle mám tě taky rád ale budu si muset zvykat na věci takže občas budu ve stresu 😊☺️

Malja ; dobře tati 🥰

Tata: tak jedem ??

Malja: jasný (rychle jsem si zvykla cítila jsem se s nim v bezpečí)

Tata:tak dobře zajedem do IKEY a pro věci do obchodů

Malja:❤️❤️❤️

Zatím co jsme jeli do prahy jsem si po cestě začala v duchu představovat jak to budu mít v pokojíčku a co mi asi táta koupí na sebe a jestli budu mít kamárády a tak dál dnes to ještě bude zajímavý 🥰❤️☺️.

Bax:tak jsme tady (v IKEE) jdem ti vybrát skříně ,postel,stůl a takové věci do děckého pokoje máš to ode mě k zítřejším narozeninám tak vybírej pečlivě ❤️☺️

Malja:dobře ale je mi to trochu trapné takhle vybírat si ja sem na levnější věci ...

Bax: hele nejsem ten typ rodiče který musí brát to nejlevnější mám tě rád a chci aby jsi měla to nejlepší tak si vyber co chceš ,chci aby jses měla dobře tak vybírej

Tak jsem neskutečně rychle vyběhla a šla vybírat tolik věcí se mi do pokoje líbilo ale bylo by to přeplácaný tak jsem zavolala tátu (baxe)

Tak jsem si vybrala a jeli jsme rovnou do obchodu ale tak jsem si jen vybrala věci což není podstatné výlet trval asi 4 hodiny a to za hodinu nám má přijéct kamion s nábytkem takže do hodiny mmáme být doma taky super tak jsme se zastavili v mekáči a dali jsme si na cestu 🥤🍔🍟. No jak se říká konec sladký všechno sladké . Jak jsme doneli domů už tam stál kamion a šli jsme vykládat nábytek rovnou do pokoje a začali jsme dodělávat pokoj a řeknu vám že pokoj je jako ze snu co jsem měla no nic pokoj mám věci taky už i ve skříních a tak jsme se šli najíst ale obednali jsme si 2 🍕 takže to byl krásný den a krásně zakončený .a jak se říká konec dobrý všechno dobré .

!!! Tak doufám že se vám druhá část líbila tak se můžete těšit na další část !!!
Omlouvám se za chyby způsobené gramatikou

Otec BaxtrixKde žijí příběhy. Začni objevovat