Selam , yüz binlerce kez selam sana ey okuycu madkkskdks
Bu benim yayımladığım ilk texting , hatta texting üzerine olan ilk kurgumda diyebilirim amma velakin başka kurgularlada karşına çıkabilirim .
Ne demiş atalarımız “ Deniz ' de kurgu , gönülde sevda bitmez . ” kakxlslxlsl(Öyle değildi ama olsundu .s )
Kitap tanıtımı duygusal oldu sanki ama komik bölümlerde olabilir .
- - -
multimedya ↬ Deniz beyciğimiz . Ben daha yahuşuhluyum -,-
- - -Satır arası yorum yapmayanda ne bilim .s
Başlama tarihini buraya alalım 🙃
* Neyse bool bol yorum yapıp oylayanlardan Allah şimdiden razı olsun alxlalxkslkx
[ilerde bunla ilgili sürprizlerim var 😁]Çok yazdım yaw hadi bakem keyüflü okumalar💛
💦
Eftalya ' nın ekranından ,,,***
Yine , her zaman geldiğim , kafede sürekli oturduğum masaya yöneldim . Alt kata inmiştim . Burası yukarıya göre daha sessiz , sakindi böylece en azından kafa dinleyebiliyordum .
Usulca duvardaki çizime baktım , kim çizmişse çok güzel yapmıştı . Her gelişimde buraya bakardım .Siyah duvarların üstünde koskocaman bembeyaz bir ağaç vardı , dalları kafenin bütün dallarını sarmış bir şekilde resmedilmişti . Yaprakları yoktu . Bu bana beni hatırlatmıştı , tek oluşumu .
Aniden yanımda beliren garsona irkilerek baktım , resme dalmıştım . Kahve siparişi verip tam çantamdaki test kitaplarını çıkaracaktım ki , telefonuma bildirim geldi .
Açıp okudum .
[Denizx] adlı kullanıcı sizi takip etmeye başladı .
_°Denizx : Adının anlamına baktın mı hiç Deniz Kızı ,,
°Denizx : Ben çok baktım .
-görüldü
1 gün sonra '*Eftalya . Duman : Düşüremedin
*Eftalya . Duman : Kimsin ?
°Denizx : Sonunda :')
°Denizx : Mesaj atacağını biliyordum :')
*Eftalya . Duman : Kimsin dedim ?
°Denizx : Bunu bende bilmiyorum , seninle öğreneceğim :')
*Eftalya . Duman : Kafan mı güzel ?
°Denizx : Binlerce takipçin var ve eminim her an bir sürü mesaj geliyordur doğrusu bana cevap vermen beni şaşırttı .
*Eftalya . Duman : Kısa kes , seni tanımıyorum , ne demeye çalışıyorsun ve kimsin ?
°Denizx : Dedim ya , kim olduğumu bilmiyorum bunu ancak seninle öğrenebilirim .
°Denizx : Bana yardım eder misin ?
-görüldü💦
İveet ilk bölümün sonu . Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Böyle bir giriş yapmak istedim , umarım beğenmişsinizdir 🙂
Begendiniz mi ?
Neysem bi ' sonraki bölümde buluşçaz zatin fazla söze gerek yok 😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ ↫texting↬
Random~ ,, *Eftalya . Duman : Ne diyorsun Allah aşkına ? Özgür biri olmasan şu an bana yazabilir miydin , söylesene ? °Denizx : Ögür olmak sadece insanin beden iradesinin konrtol edilip edilmemesine bağlı değildir Eftalya . °Denizx : Biraz derin düşünse...