PARANORMAL BİR GECE

21 3 2
                                    

İYİ OKUMALAR 😊♥

Bir akşam üstü  arkadaşlarımla dışarı çıkmak için hazırlanmıştım. Aradan yarım saat geçtikten sonra arkadaşım burak beni aradı ve eski bir harabe evde olduklarını ve oraya gelmemi istemişlerdi.  Açıkcası süphelenmiştim saat akşam 9'a geliyordu ve bizim bu saatte o harabe evde ne işimiz vardı diye düşünmeden edemedim. Burak bana gideceğim yerin konumunu whatsapp'tan atmıştı.  Saat akşam 10 gibi arkadaşlarımın yanına vara bilmiştim. 5 kişiydik ben burak fatma ali ve selen vardı. Ali fatmanın burak ise Selen'in sevgilisiydi.  Benim sevgilim yoktu evet.

Evin önünde oturmuş ateşin  etrafında konuşurken birden evin içinden sesler gelmeye başladı ilkten hayvandır diyerekten konuşmamıza devam ettik hava git gide soğumaya başlamıştı. Ali
-Hadi D C oynayalım dedi.kabul ettik. Bana sordu;
-D mi?  C mi?  Ben;
-D dedim.  Karşılık olarak Ali ;
-hayatında en çok ne yapmak isterdin?  Diye sordu.
Ben
- yurt dışına çıkmak isterdim.  Yanıtını verdim.
soru sorma sırası bendeydi.
Selen'e doğru dönerek
-selen D mi?  C mi?  Diye sordum selen
-C ben hiçbirşeyden korkmam dedi.  Aramızda bi ooo çekmiştik.
Selen'e nasıl bir iş versem diye düşünürken önünde durduğumuz ev geldi aklıma.  Ve selen'e ;
-selen sen hiçbir şeyden korkamzdın dimi?  Şimdi şu gördüğün eve gir içerde 2 dakika bekle dedim. 
Selen ayağa kalktı ve içeri girmeye başladi.  Valla şaşırmıştım saat birde 12 falan neyse Selen içeri doğru girdi.  Ve biz de beklemeye başladık.  2 dakika olmuştu. 

Selen'e
-selen 2 dakika doldu çıka bilirsin.  Dedim ama içerden hiçbir ses gelmiyordu  Korkmuştuk. Aliyle dönerek
-knk hadi gidip bakalım birşey gelmiş olmasın başına.
dedim. Burak bende geliyorum diyince fatma bende geliyorum dedi.  Yavaş yavaş ilerlemeye başladık bir yandan da selen'e sesleniyoruz.  İçeri girdiğimizde burnumuza pis bir kökü gelmeye başlamıştı böyle baydıracak şekildeydi. Telefonlarımızın ışığıyla seleni hâlâ arıyorduk aradan 10 dakika ya geçti ya geçmedi  bi amca önümüze çıktı.  Aşırı derecede korkmuştuk. Amca bize ;
-burda ne yapıyorsunuz tehlikeli buralar. Diyince bizde
-arkadaşımız içeri girdi 30  dakika oldu hâlâ çıkmadı. dedim.  Fatma korkudan ağlıyordu. Aliyle ben adamla konuşurken burak birden beni yanına çağırarak adamın ayağına bak ayağına diyince telefonun ışığını adamın ayağına tuttuğumda ayaklarının ters olduğunu görür görmez "kaçın lan kaçın " Demem bir oldu. Oradan uzaklaştığımızda birden demir kapnın sert vurusu gibi bir ses geldi bu sefer tamam öldük dedim kendi kendime.  Kalbimiz öyle fena atıyordu ki.  Ha bayıldık bayılacaktık. Fatma ağlıyordu Selen diye ama korkudan geri gidemiyorduk. Sesler şiddetlenmeye başlamıştı oradan hemen uzaklaşıp bir karakola gittik olan biteni anlatınca polisler olay yerine doğru gitti.  Ailelerimizi aradık ve bizi almak için geldiler. 

Şuan psikolojik tedavi görüyoruz ve Selen hâlâ bulunamadı...

Can sıkıntısına yazmış olduğum bir hikayeydi umarım beğenmişsinizdir.😊❤

Okuduğunuz için teşekkür ederim 🙏🌹

Paranormal Olay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin